|
|
>>Halkbilimi Araştırmaları Kaynakçası Veritabanı Liste Görünümü
>>Kayıtlar Yıl alanına göre listelenmiştir.
Toplam kayıt: 3229
İlk kayıt | Önceki |
No | Soyad | Ad | Yıl | Makale Adı | Yayın Adı | Sayfa |
2431 | Gökbel | Ahmet | 2004 | İnanç Tarihi Açısından Xx. Yüzyılda Sivas | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.533-557 |
2432 | Gökdağ | Bilgehan | 2004 | İnanç Merkezleri: Dağlar | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.557-571 |
2443 | Güray | Ünver | 2004 | Türk Halk Dindarlığının Önemli Çekim Merkezleri Olarak Dini Ziyaret Yerleri | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.571-609 |
2475 | Kankal | Ahmet | 2004 | Kastamonu’daki Dini Tasavvufi Mekanlar Ve Banluran Şehrin Gelişmesindeki Rolleri | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.693-717 |
2506 | Kungaa | Margarita | 2004 | Tuva’daki Şaman Merkezleri | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.781-787 |
2507 | Kuşdemir | Orhan Fatih | 2004 | Bir İnanç Merkezi Olarak Haydar Sultan Köyü | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.773-781 |
2515 | Mermer | Ahmet | 2004 | Osmanlı Kültür Ve Edebiyatına Kaynaklık Eden Bir İnanç Merkezi: Mevlevilik | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.813-831 |
2517 | Mirzeyeva | Elmira | 2004 | Ortaçağ Azerbaycan Şehirlerinde Sufî Derviş Merkezleri | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.831-843 |
2556 | Sarrafi | Ali Rıza | 2004 | Çağdaş İran’da İnançlar Ve Şi’ilerin İnanç Merkezi Meşhed | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.843-465 |
2557 | Selçuk | Ali | 2004 | Mersin Tahtacılarında Ateşle İlgili İnançlar | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.865-877 |
2560 | Sirel | Ayşe – Esin Benian | 2004 | Kentsel Kimlik Öğesi Olarak Dini Yapılar Ve İnanç Turizmi: Edirne Selimiye Camii | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.811-919 |
2561 | Sirel | Ümit | 2004 | Kutsal Alanların Eski Çağlardan Günümüze Dinler Ötesi Kullanımı: Van Kalesi ‘Analı Kız’ Kutsal Alan Örneği | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.919-935 |
2562 | Sivas | Taciser | 2004 | Friglerde Ana Tanrıçası / Matar Kubileya Tapınımına Kült Anıtları Üzerine Yeni Gözlemler | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.935-961 |
2571 | Şener | Cemal | 2004 | Karacaahmet Sultan Dergahı | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.993-1023 |
2572 | Şenesen | Refiye | 2004 | Pagandan Hıristiyanlık Ve Müslümanlığa Bir İnanç Merkezi Eshab-I Kehf Ve Günümüzde Tarsus Eshab-I Kehf’te Hıdrellez Şenlikleri | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.1023-1041 |
2574 | Tanaç | Mine | 2004 | Tarihsel Süreç Boyunca Bir Yahudi İnanç Merkezi Olarak İzmir | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.1041-1059 |
2582 | Taş | Kenan Ziya | 2004 | Bir İnanç Merkezi Olarak Diyarbakır’da Dini Ve Kültürel Çeşitlilik | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.1059-1081 |
2584 | Taşğın | Ahmet | 2004 | İnanç Merkezinin Sosyal Bütünleşmedeki İşlevi: Diyarbakır Örneği | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.1095-1109 |
2596 | Uçkun | Rabia Kocaarslan | 2004 | Afyonkarahisar’da Bir İnanç Merkezi: Karaca Ahmet Türbesi | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.1221-1229 |
2607 | Vatandaş | Celaleddin | 2004 | Bir İnanç Havzası Olarak Toroslar (Silifke – Mut Tahtacıları) | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.1229-1257 |
2617 | Yıldız | Cengiz | 2004 | Bir İnanç Havzası Olarak Eğil | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.1257-1285 |
2618 | Yitik | Ali İhsan | 2004 | Buhara Mı? İhara Mı? Budizm’in İslâm Dönemi Türk Kültürüne Etkileri | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.1285-1297 |
2777 | Akpınar | Ali | 2004 | İnanç Turizmine Katkı Açısından Kur’an’ın İşaret Ettiği Kutsal Yerler – Anadolu Örneği | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.45-75 |
2780 | Akyüz | Gabriyel | 2004 | Hıristiyanlık Tarihinde Süryanilerin İnancı Ve Özellikleri | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.75-87 |
2863 | Ceylan | Burcu | 2004 | Hıristiyanlık Merkezleri Olarak Anadolu Kentleri | Uluslararası Türk Dünyası İnanç Merkezleri Kongresi Bildirileri Tüksev Yayınları Ankara | Ss.319-329 |
3076 | Ocak | Ahmet Yaşar | 2004 | Tarihi Araştırmacılığı Hakkında Bazı Düşünceler | Türk Sufiliğine Bakışlar İletişim Yaylınları İstanbul | Ss.23-31 |
3228 | Ergönenç | Dilek | 2004 | Nogaylarda Nevruz | Türk Dünyası Nevruz Ansiklopedisi, Atatürk Kültür Merkezi Başkanlığı Yay., Ankara | 337-341 |
2654 | Çıblak | Nilgün | 2005 | Mersin’de İnanç Merkezlerine Bağlı Kurban Törenleri | Türk Bilimi Araştırmaları | Ss.155-176 |
2748 | Türkdoğan | Orhan | 2976 | Evlenmede Başlık Geleneğinin Sosyolojik Açıklaması | I.Uluslararası Türk Folkor Kongresi Bildirileri Iv. Cilt Gelenek Görenek Ve İnançlar Kültür Bakanlığı Mifad Yayınları Ankara | Ss.315-363 |
İlk kayıt Önceki