28047
|
Aşkınsal çıkarsama'nın ontolojik temellendirilişi
|
Die ontologische grundlegung zur transzendentalen deduktion
|
Kaygı/ Uludağ Üniversitesi Felsefe Dergisi, 2010,(14):11-26
|
AŞKIN, Zehragül
|
28046
|
Öğretmenlerin Beş-Altı Yaş Çocuklarının Kavram Gelişimlerinde Fen-Doğa ve Matematik Etkinliklerini Kullanmalarına İlişkin Görüşleri
|
Çağdaş Eğitim Dergisi, 2007,32(339):40-46
|
KANDIR, Adalet; KALENDER ULUS, Leyla
|
|
28043
|
Genel Kimya Dersinde Öğrencilerin Kavram Haritalama ve Problem Çözme İnancının İncelenmesi
|
Examining Students' Concept Mapping and Problem-Solving Beliefs in General Chemistry Course
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2008,(35):111-122
|
ERDEM, Emine
|
28041
|
Türk Çocuklarının Temel-İlişkisel Kavram Bilgilerinin Değerlendirilmesi
|
The Knowledge of the Basic- Relational Concepts of the Turkish Children
|
İlköğretim-Online, 2008,7(1):203-217
|
SUCUOĞLU, Bülbin; BÜYÜKÖZTÜRK, Şener; ÜNSAL, Pınar
|
28040
|
Muhasebede eskinin yenisi bir kavram: İnsan kaynakları muhasebesi
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2007,(18):187-206
|
CERAN, Yunus
|
Niğde Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Niğde, Türkiye
|
28036
|
"Küresel ısınma" sorunu hakkında eğitim alanında yapılan çalışmalardan bir derleme
|
A collection of studies conducted in education about "global warming" problem
|
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2011,11(3):1609-1624
|
BOZDOĞAN, Aykut Emre
|
28035
|
Öğrencilerin Kesirlerle İlgili Kavram Yanılgıları
|
Students' Misconceptions About Fractions
|
Eğitim ve Bilim, 2007,32(143):79-88
|
PESEN, Cahit
|
28034
|
Ortaöğretim 9. sınıf öğrencilerinin düzlem ayna konusunda sahip oldukları ön bilgi ve kavram yanılgılarının belirlenmesi
|
Identifying 9th grader students' previous knowledge and misconceptions about plane mirrors
|
TÜFED/Türk Fen Eğitimi Dergisi, 2010,7(3):104-122
|
ANIL, Özgür ; KÜÇÜKÖZER, Hüseyin
|
28032
|
Çözünme Kavramıyla İlgili Öğrenci Kavramlarının Tespiti: Bir Yaşlar arası Karşılaştırma Çalışması
|
A Cross-Age Study on Students' Conceptions of Dissolution
|
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2006,4(3):309-322
|
ÇALIK, Muammer; AYAS, Alipaşa; ÜNAL, Suat
|
28027
|
Pre-Service Teachers' Beliefs About Sustainable Development: Effect of Gender and Enrollment to an Environmental Course
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2006,(31):179-187
|
TUNCER, Gaye; TEKKAYA, Ceren; SUNGUR, Semra
|
|
28026
|
Temel benzeşim tanı testi'nin geliştirilmesi
|
The development of anchoring analogy diagnostic test
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2009,(37):243-256
|
YILMAZ, Serkan ; ERYILMAZ, Ali
|
28025
|
Farklı Lise Öğrencilerinin Ozon Tabakasına İlişkin Düşüncelerinin Karşılaştırılması
|
A Comparative Study of Different High School Students' Perceptions About Ozone Layer Depletion
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2007,15(1):169-174
|
PEKEL, Feyzi Osman; KAYA, Ercan; DEMİR, Yavuz
|
28024
|
Bilginin farkındalık ve farklılığında organizasyonların gelecek alanı: İnovasyon
|
The future ground of organizations on the awareness and diversity of knowledge: Innovation
|
Türk Kütüphaneciliği, 2010,24(3):373-403
|
YALÇINKAYA, Yalçın
|
28023
|
7,8, ve 9. Sınıf Öğrencilerinin Olasılık ile İlgili Anlama ve Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
|
The Examination of 7th,8th and 9th Grades Students' Understanding and Misconseptions on Probability Concept
|
Milli Eğitim, 2007,(173):361-375
|
ÇELİK, Derya; GÜNEŞ, Gönül
|
28022
|
Öğretmenlerin fonksiyon kavramı ve öğretimine ilişkin pedagojik görüşleri
|
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,9(3):697-723
|
BAYAZIT, İbrahim; AKSOY, Yılmaz
|
|
28021
|
Fen bilgisi laboratuar uygulamaları dersinde kavram haritası ve V diyagramının akademik başarı ve kalıcılığa etkisi
|
The effect of concept map and V diagram on the academic achievement and permanence in science laboratory lesson
|
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2010,19(2):378-394
|
İNCE, Elvan; GÜVEN, Ezgi; AYDOĞDU, Mustafa
|
28019
|
From traditional into tailored: The evolution of the concept of deterrence in the post-cold war era
|
Gelenekselden biçimlendirilmişe: Soğuk savaş sonrası dönemde caydırıcılık konseptinin değişimi
|
SAREM Stratejik Araştırmalar Dergisi, 2011,(16):11-50
|
GÜRCAN, Metin
|
28018
|
Yas ne zaman birleştirir?: Açık yaralarla yaşamak
|
When does mourning unite the society: Living with traumas in Turkey
|
Toplum ve Bilim, 2010,(118):221-234
|
BORA, Aksu
|
28015
|
Ön düzenleyiciler ve 9. Sınıf kimya ders kitaplarında kullanımlarının incelenmesi
|
Advance organizers and examining of their usage in 9th grade chemistry textbooks
|
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2010,11(2):139-158
|
NAKİBOĞLU, Canan; KAŞMER, Nihan; GÜLTEKİN, Cem; DÖNMEZ, Füsun
|
28013
|
Derinliğine ve Yüzeysel Öğrenmede Kavram Haritaları ve Şemaların İşlevi
|
Milli Eğitim, 2007,(173):258-270
|
BEYDOĞAN, Ömer
|
|
28011
|
İşbirlikli Öğrenme ve Kavram Haritalarının Öğrenme Stratejisi Kullanımı Üzerindeki Etkileri
|
The Effects of Cooperative Learning and Concept Mapping on Learning Strategy Use
|
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2007,7(1):95-127
|
GÜVENÇ, Hülya; AÇIKGÖZ ÜN, Kamile
|
28010
|
İlköğretim II. kademe öğrencilerinin "dünya" kavramına ilişkin geliştirdikleri metaforlar
|
The metaphors developed by elementary school-second stage students on the concept of 'world
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2011,19(1):85-102
|
İBRET, B.Ünal; AYDIN, Duran
|
28009
|
5E öğrenme döngüsünün anlamlı öğrenmeye etkisinin incelenmesi
|
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2010,3(39):100-128
|
DİKİCİ, Ayhan; TÜRKER, H.Hakan; ÖZDEMİR, Gökhan
|
Niğde Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Niğde, Türkiye; Niğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Niğde, Türkiye; Niğde Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı, Niğde, Türkiye
|
28007
|
Değişen ve popülerleşen bir kavram olarak Avrupalılaşma
|
Europeanisation as a changing and popularised concept
|
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2008,17(2):379-386
|
SAMUR, Hakan
|
28004
|
Alkollerin Suda Çözünmelerini Açıklayan Bir Dramatizasyon Etkinliğinin Geliştirilmesi ve Uygulanması
|
The Development and Application of a Dramatization Activity About the Solution of Alcohols in Water
|
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,(24):25-32
|
KARAER, Hatice
|
28003
|
İlköğretim Öğrencilerinin Hareket ve Kuvvet Hakkındaki Bilgilerinin Değerlendirilmesi
|
Evaluation of the Secondary School Pupils' View about Force and Motion
|
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2008,9(16):123-140
|
NUHOĞLU, Hasret
|
28002
|
Atom ile ilgili kavram haritalarının yapısal, ilişkisel ve öneri doğruluğu puanlaması analiz sonuçlarının kıyaslanması
|
Comparison of the structural, relational and proposition accuracy scoring results of concept maps about atom
|
TÜFED/Türk Fen Eğitimi Dergisi, 2010,7(3):60-77
|
NAKİBOĞLU, Canan ; ERTEM, Hilal
|
28001
|
Çözünme Kavramıyla İlgili Öğrenci Kavramlarının Tespiti: Bir Yaşlar arası Karşılaştırma Çalışması
|
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2006,4(3):309-322
|
ÇALIK, Muammer; AYAS, Alipaşa; ÜNAL, Suat
|
|
280
|
Zeliha'nın rüyaları ve gerçeklik
|
On the dreams of Zeliha and the concept of reality
|
Milli Folklor, 2010,11(85):199-204
|
KURTULUŞ, Meriç
|
28
|
"Medya" "ve" etik": bir oksimoron analizi
|
"Media" "and" "ethics": an analysis of oxymoron
|
Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011/2,21(21):243-253
|
DEMİR, Gökhan Yavuz
|
27998
|
Fen öğretiminde kavram karikatürü kullanımına ilişkin öğrenci görüşleri
|
The opinions of students about the use of concept cartoon in science and technology education
|
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 2009,3(1):1-16
|
İNEL, Didem ; BALIM, Ali Günay ; EVREKLİ, Ertuğ
|
27996
|
Kavram Yanılgıları ve Olası Nedenleri: Kaynama Kavramı
|
Misconceptions About Boiling and Their Possible Reasons
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2007,15(1):123-136
|
COŞTU, Bayram; AYAS, Alipaşa; ÜNAL, Suat
|
27995
|
Derinliğine ve Yüzeysel Öğrenmede Kavram Haritaları ve Şemaların İşlevi
|
The Functions of Concept Maps and Schemein the Deep Learning and Surface Learning
|
Milli Eğitim, 2007,(173):258-270
|
BEYDOĞAN, Ömer
|
27994
|
Bilginin farkındalık ve farklılığında organizasyonların gelecek alanı: İnovasyon
|
Türk Kütüphaneciliği, 2010,24(3):373-403
|
YALÇINKAYA, Yalçın
|
|
27992
|
Karşılaştırmalı bir bakış açısından sosyal güvenlik reformunun emek piyasasına etkisi
|
The impact of the social security reform on the labor market in Turkey
|
Toplum ve Bilim, 2010,(118):198-220
|
YANARDAĞ AYKAÇ, Aslıhan
|
27990
|
Kamusal alan, kent ve heykel ilişkisi
|
Relationship of public sphere, city and sculpture
|
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011,11(1):229-240
|
KEDİK, Ayşe Sibel
|
27989
|
Öğretmenlerin elektrokimya konularındaki kavram yanılgıları
|
Teachers' misconceptions about electrochemical concepts
|
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2010,(1):112-134
|
ERCAN, Orhan
|
27988
|
Kavram Haritalarının Değerlendirme Aracı Olarak Fizik Eğitiminde Kullanılması
|
Using Concept Maps as an Assestment Tool in Physics Education
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2008,(35):195-206
|
İNGEÇ KANDİL, Şebnem
|
27987
|
Öğrencilerin Kimyasal Bağ Konusundaki Kavram Yanılgılarına İlişkin Literatüre Bir Bakış II: Moleküller Arası Bağlar
|
Literature Review of Student Misconceptions on Chemical Bonding II: Intermolecular Bonding
|
Milli Eğitim, 2008,(178):279-296
|
KABAPINAR MİRZALAR, Filiz
|
27986
|
Türkiye'de teftiş ve iç denetim: Kavramlar, beklentiler ve hayatla yüzleşme
|
Inspection and İnternal auditing in Turkey: Concepts, expectations and facing up to life
|
Maliye Dergisi, 2010,(158):570-586
|
OKUR, Yaşar
|
27984
|
İşbirlikli Öğrenme ve Kavram Haritalarının Öğrenme Stratejisi Kullanımı Üzerindeki Etkileri
|
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2007,7(1):95-127
|
GÜVENÇ, Hülya; AÇIKGÖZ ÜN, Kamile
|
|
27982
|
İlköğretim 6.sınıf öğrencilerinin cebir öğrenme alanındaki kavram yanılgılarının giderilmesinde çalışma yapraklarının etkililiği
|
The effectiveness of worksheets on overcoming misconceptions related to algebra learning domain of sixth grade elementary school students
|
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,(27):7-26
|
AKKAYA, Recai; DURMUŞ, Soner
|
27980
|
Sınıf Öğretmen Adaylarının Çiçekli Bitkilerin Büyüme ve Gelişimi Konuları İle İlgili Anlama Düzeyleri ve Kavram Yanılgıları
|
Preservice Elementary Teachers' Understanding Levels and Misconceptions Related to the Grow and Development of Flowering Plants
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2008,16(1):107-124
|
MUTLU, Mehmet; ÖZEL, Murat
|
27977
|
Kesirlerin Sayı Doğrusu Üzerindeki Gösteriminde Öğrencilerin Öğrenme Güçlükleri ve Kavram Yanılgıları
|
Students' Learning Difficulties and Misconceptions in Pointing the Fractions on the Number Line
|
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2008,9(15):157-168
|
PESEN, Cahit
|
27976
|
Fen öğretmeni adaylarının dalgalar konusunda kavram yanılgıları
|
Prospective science teachers' misconceptions concerning wave
|
TÜFED/Türk Fen Eğitimi Dergisi, 2010,7(2):66-75
|
KÜÇÜKÖZER, Asuman
|
27975
|
İlköğretim Müfredatındaki Hayat Bilgisi Derslerinin, Öğrencileri Fen Öğrenmeye Hazırlamadaki Etkileri
|
Effect of Life and Social Science Courses Presented in Primary School Curriculum on Preparation of Students for Science Learning
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2007,(33):169-180
|
GÜNEŞ, Tohit; DEMİR, Sibel
|
27972
|
Kavram Yanılgıları ve Olası Nedenleri: Kaynama Kavramı
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2007,15(1):123-136
|
COŞTU, Bayram; AYAS, Alipaşa; ÜNAL, Suat
|
|
27969
|
Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Esnasında Kütlenin Korunumuyla İlgili Anlamalarının Tespiti
|
A Cross-Age Study of Students' Understanding of Conservation of Mass During Dissolution Process
|
Milli Eğitim, 2007,(173):219-230
|
ÇALIK, Muammer; AYAS, Alipaşa
|
27967
|
Bir topluma hizmet uygulaması örneği: "haydi kavram oyuncaklarıyla oynayalım"
|
A communıty servıce practıce example: "let's play wıth concept toys"
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2011,19(1):19-38
|
DİNÇER, Çağlayan; ERGÜL, Ayşegül; ŞEN, Müge; ÇABUK, Burcu
|
27966
|
Karşılaştırmalı bir bakış açısından sosyal güvenlik reformunun emek piyasasına etkisi
|
Toplum ve Bilim, 2010,(118):198-220
|
YANARDAĞ AYKAÇ, Aslıhan
|
|