28130
|
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözeltiler Kimyasını Öğretmenlerine İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Etkilerinin Araştırılması
|
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005,6(2):197-207
|
TAŞDEMİR, Adem; SARIKAYA, Mustafa
|
|
28127
|
Temel Kavram Bilgilerinin Okul Öncesi Eğitim Alma ve Kurumda Kalma Durumlarına Göre Karşılaştırılması
|
A Comparison of the Effects of Experiencing Pre-school Education and Living in an Orphanage on Basic Concepts Acquisition
|
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2006,6(3):923-945
|
BALAT UYANIK, Gülden; GÜVEN, Yıldız
|
28125
|
XIX. yüzyıl Antepli Mutasavvıf şair Mahremî ve Divanında hakiki aşk ve hakiki sevgili tezahürleri
|
Turkish Studies, 2010,5(3):588-611
|
YAKAR, Halil İbrahim
|
|
28124
|
Cooperative learning approach to teaching science
|
Fen bilgisi öğretiminde işbirlikçi öğrenme yaklaşımı
|
Eğitim Araştırmaları, 2010,(40):37-52
|
DEMİRCİ, Cavide
|
28122
|
İşletmelerde yeniliklerin kaynağı olarak paydaş diyalogları: Seyahat acentaları üzerine nitel bir araştırma
|
Stakeholder dialogues as source for innovation in businesses: A quantitative research on travel agencies
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2010,(24):189-202
|
DÖNMEZ, Dilek; ÇEVİK, İlknur
|
28121
|
Coğrafya öğretmenlerinin öğretme stilleri
|
Teaching styles of geography teachers
|
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,9(33):387-408
|
ARTVİNLİ, Eyüp
|
28118
|
The Field of Design and Emotion: Concepts, Arguments, Tools, and Current Issues
|
'Tasrım ve Duygular' Alanı: Kavramlar, Argümanlar, Araçlar ve Güncel Sorunlar
|
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Dergisi, 2008,25(1):135-152
|
DEMİR, Erdem
|
28116
|
Türkiye'de spor eğitimi sektörünün görünümü
|
An outlook of sport education sector in Turkey
|
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2011,9(3):626-654
|
DEVECİOĞLU, Sebahattin; ÇOBAN, Bilal; KARAKAYA, Emre Yunus
|
28115
|
Sınıf öğretmeni adaylarının epistemolojik inançları ve bilişbilgilerine ilişkin görüşleri
|
Primary school teacher trainees' opinions on epistemological beliefs and metacognition
|
İlköğretim-Online, 2010,9(1):361-378
|
GÜVEN, Meral ; BELET, Ş. Dilek
|
28114
|
Kalkınmada Yeni Kavram ve Stratejiler
|
New Concepts and Strategies in Development
|
Sosyoloji Araştırmaları Dergisi, 2007,10(1):5-27
|
AÇIKALIN, Oya; SALTIK, Ahmet
|
28112
|
Psikolojik Danışma ve Rehberlik Lisans Programı Öğrencilerinin İnsan Davranışlarının Biyolojik Nedenlerine Yönelik Kavram Yeterlilikleri
|
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2005,14(2):123-138
|
BERKANT, Hasan Güner
|
|
28111
|
Lise Coğrafya Derslerinde Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Kavram Öğretimi
|
Teaching Concepts Upon the Multiple Intelligences in Geography Lessons in High Schools
|
Milli Eğitim, 2006,(171):298-317
|
TOMAL, Necati
|
28110
|
Bracken Temel Kavram Ölçeği-Gözden Geçirilmiş Formunun Altı Yaş Çocukları İçin Uyarlama Çalışması
|
The Adaptation Study of the Bracken Basic Concept Scale-Revised from for Six-Year-Old Children
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2007,(32):42-51
|
AYHAN BÜTÜN, Aynur; ARAL, Neriman
|
28107
|
Kişisel değerlerin kuramsal yapısı ve pazarlamadaki uygulamalar
|
The conceptual framework of personal values and applications in marketing
|
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2010,5(1):49-70
|
DEVRANİ KORKMAZ, Tülay
|
28105
|
Fen Öğretiminde Kavram Karikatürü Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri Algılarına Etkisi
|
The Effects the Using of Concept Cartoons in Science Education on Students' Academic Achievements and Enquiry Learning Skill Perceptions
|
İlköğretim-Online, 2008,7(1):188-202
|
BALIM, Ali Günay; İNEL, Didem; EVREKLİ, Ertuğ
|
28103
|
Grafiksel Bilgi Gösterimi- Matematik Eğitiminde Etkili Araçlar Olarak Zihin ve Kavram Haritaları
|
Astrid Brinkmann, Graphical Knowledge Display- Mind Mapping and Concept Mapping as Efficient Tools in Mathematics Education
|
İlköğretim-Online, 2007,6(1):1-11
|
BRINKMANN, Astrid
|
28102
|
Öğretmen adaylarının limit kavramına ilişkin algıları
|
Pre-service teachers' perception about the concept of limit
|
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2011,11(3):1699-1717
|
DURU, Adem
|
28101
|
Kimya öğretmen adayları ve lise öğrencilerinin le-chateiler prensibini kavramsal sorunlarla anlama düzeyleri ve yanılgılarının araştırılması
|
Investigation of chemistry teacher candidates and high school sutudents' understanding levels and misconceptions obout le-chatelier principle by conceptual questions
|
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,7(13):17-32
|
DOĞAN, Doğan; AYDOĞAN, Nilay; IŞIKGİL, Özlem; DEMİRCİ, Bayram
|
281
|
"Gitmek mi zor kalmak mı?": Avrupa'ya erkek göçü ve geride kalan kadının gözünden göç deneyimi
|
"Which is more difficult? staying or leaving?": Male migration to Europe and experiences of the women who are left behind
|
Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 2010,27(1):123-146
|
KALAYCIOĞLU, Sibel; ÇELİK, Kezban; BEŞPINAR, Fatma Umut
|
28096
|
Elektrik Devreleri Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Öğrenme Evreleri Metodunun Etkisi
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2005,(28):39-47
|
ATEŞ, Salih; POLAT, Mahmut
|
|
28094
|
Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı Biyoloji II Ders Konularının Öğretilmesinde Kavram Haritası Kullanımının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkileri
|
The Effect of Concept Map Using on Student Succes in the Teaching of Biology II Subjects Presented in Science Teacher Programme
|
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006,7(2):39-49
|
GÜNEŞ, Tohit; GÜNEŞ, M. Handan; ÇELİKLER, Dilek
|
28092
|
Ketleyici Kontrolün Gelişimi ve Wisconsin Kart Eşleme Testi
|
Development of Inhibitory Control and the Wisconsin Card Sorting Test
|
Türk Psikoloji Yazıları, 2006,9(18):101-112
|
CİNAN, Sevtap
|
28090
|
İşletmelerde yeniliklerin kaynağı olarak paydaş diyalogları: Seyahat acentaları üzerine nitel bir araştırma
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2010,(24):189-202
|
DÖNMEZ, Dilek; ÇEVİK, İlknur
|
|
28088
|
Lise Öğrencilerinin "Çözünürlük" Konusunda Günlük Yaşamla İlgili Olaylarda Gözlenen Kavram Yanılgıları
|
The Observed Concept Errors About the "Resolution" Subject in the Daily Life Events of the Lycee Students
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2007,15(1):241-250
|
KORAY, Özlem; AKYAZ, Neşe; KÖKSAL, Mustafa Serdar
|
28086
|
Using concept mapping in video-based learning
|
Video temelli öğrenmede kavram haritalarının kullanımı
|
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,9(3):747-757
|
VURAL, Ömer FARUK; ZELLNER, Ronald
|
28085
|
Kavram Haritalamanın Bilgisayardan Hoşlanma ve Bilgisayar Dersine Yönelik Güdülenme Üzerindeki Etkisi
|
The Effects of Concept Mapping on Computer Liking and Motivation to Computer Course
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2008,(34):106-115
|
GEDİZGİL, Zeynep; DERYAKULU, Deniz
|
28084
|
Matematik öğretiminde kavram haritalarının farklı kullanım biçimlerinin öğrencilerin kavram haritası yapabilme düzeyi ve akademik başarılarına etkisi
|
Stages technique in concept mapping: Its effect on students' concept-map creating level and achievement in math education
|
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011,10(2):803-823
|
ATA, Nazan; ADIGÜZEL, Tufan
|
28083
|
Kavram çarkı diyagramının öğrenme başarısına etkisi
|
The effect of roundhouse diagrams on the success in learning
|
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,9(31):118-139
|
ORAK, Salim; ERMİŞ, Ferhat; YEŞİLYURT, Mustafa; KESER, Ömer Faruk
|
28081
|
Marilyn Monroe: Cinselliğin masumiyeti
|
Marilyn Monroe: The innocence of sexuality
|
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 2011,(32):243-258
|
UĞUR, Gökhan
|
28080
|
Gider, hasılat, tazminat, vergi ve cezaların yansıtılması : Türk vergi kanunları ve muhasebe uygulamaları açısından
|
Reflection of costs, revenues, compensations, taxes and penalties : In terms of Turkish tax laws and accounting procedure
|
Mali Çözüm, 2010,(99):87-118
|
TEKİN, İsa
|
28079
|
Öğretmenlerin Beş-Altı Yaş Çocuklarının Kavram Gelişimlerinde Fen-Doğa ve Matematik Etkinliklerini Kullanmalarına İlişkin Görüşleri
|
Teachers' Reflection on Application of Natural Science and Mathematical Activities in Concept Development of Five-Six Year-Old Children
|
Çağdaş Eğitim Dergisi, 2007,32(339):40-46
|
KANDIR, Adalet; KALENDER ULUS, Leyla
|
28078
|
Lise Coğrafya Derslerinde Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Kavram Öğretimi
|
Milli Eğitim, 2006,(171):298-317
|
TOMAL, Necati
|
|
28076
|
Matematik öğretmenlerinin kovaryasyonel düşünme düzeyleri ve öğrencilerinin kovaryasyonel düşünme becerilerine ilişkin tahminleri
|
Mathematics teachers' covariational reasoning levels and predictions about students' covariational reasoning abilities
|
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2010,10(3):1573-1612
|
ZEYTUN ŞEN, Aysel ; ÇETİNKAYA, Bülent ; ERBAŞ, Ayhan Kürşat
|
28074
|
Preservice Teachers' Knowledge of Students' Cognitive Processes About the Division of Fraktions
|
Öğretmen Adaylarının Kesirlerde Bölmeye İlişkin Öğrencilerin Bilişsel Süreçleri Hakkındaki Bilgileri
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2008,(35):175-185
|
IŞIKSAL, Mine; ÇAKIROĞLU, Erdinç
|
28073
|
İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Isı - Sıcaklık ve Buharlaşma - Kaynama Konularındaki Kavram Yanılgıları
|
Fifth Grade Students' Misconceptions About Heat - Temperature and Evaporation - Boiling
|
İlköğretim-Online, 2008,7(1):15-27
|
KIRIKKAYA BULUŞ, Esma; DOĞAN, Güllü
|
28071
|
"Dış politika": yeni bir kavramsallaştırma bağlamında egemenlik mitinin analizi
|
"Foreign policy": the analysis of the sovereignty myth as a new contextualization
|
Uluslararası İlişkiler, 2011,7(28):3-29
|
BALCI, Ali
|
28070
|
Hücre Bölünmeleri Konusunda Bir Ders Yazılımının Öğrencilerin Başarısına, Kavram Yanılgılarına ve Biyolojiye Karşı Tutumlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
|
The Research on the Effect of the Tutorial Software on Students' Achievements, Misconceptions and Attitudes Towards Biology on the Cell Division Subject
|
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,3(34):41-49
|
KARA, Yılmaz; YEŞİLYURT, Selami
|
28068
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının ses konusundaki kavram yanılgılarının incelenmesi
|
Investigating prospective science teachers' misconceptions of sound
|
İlköğretim-Online, 2009,8(2):313-321
|
KÜÇÜKÖZER, Asuman
|
28067
|
Bağıntı ve Fonksiyonlar Konusunda Yapılan Yaygın Hataların Belirlenmesi ve Giderilmesi Üzerine Boylamsal Bir Çalışma
|
A Study About the Elimination of Pre-Service Primary Education Teachers' Misconceptions About Relations and Functions Concepts
|
Eğitim ve Bilim, 2007,32(146):89-95
|
POLAT SONAY, Zeynep; ŞAHİNER, Yeter
|
28066
|
Küresel Bir Tehdit: Terörizm
|
A Global Threat: Terrorism
|
Kaygı/ Uludağ Üniversitesi Felsefe Dergisi, 2006,(7):58-66
|
TAŞÇIER, Feysel
|
28062
|
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Isı- Sıcaklık, Mekanik ve Elektrik Konularındaki Kavram Yanılgıları ve Nedenlerinin Araştırılması (C.B.Ü. Örneği)
|
The Research of The Reason of Concept Erros About Heat-Warmth, Mechanic And Alectricity on Candidate Science Teachers
|
Milli Eğitim, 2008,(180):123-132
|
YUMUŞAK, Ahmet
|
28061
|
Understanding the Volume Formula for Rectangular Right Prisms: A Different Perspective
|
Düzgün Dörtgensel Prizmalar İçin Hacim Formülünün Yapılandırılması: Farklı Bir Perspektif
|
Eğitim Araştırmaları, 2007,(27):205-217
|
ZEMBAT, İsmail Özgür
|
28059
|
Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı Biyoloji II Ders Konularının Öğretilmesinde Kavram Haritası Kullanımının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkileri
|
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006,7(2):39-49
|
GÜNEŞ, Tohit; GÜNEŞ, M. Handan; ÇELİKLER, Dilek
|
|
28058
|
Pre-Service Teachers' Beliefs About Sustainable Development: Effect of Gender and Enrollment to an Environmental Course
|
Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma ile İlgili İnançları: Cinsiyet ve Çevre Dersine Katılımın Etkisi
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2006,(31):179-187
|
TUNCER, Gaye; TEKKAYA, Ceren; SUNGUR, Semra
|
28056
|
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Madde Konusundaki Bazı Kavramların Anlaşılma Düzeyleri ile Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
|
Examination of Student Teachers' Levels of Understanding and Misconceptions of Some Concepts About Substance and Determination Regarding to Some Variables
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2007,15(1):199-210
|
KARAER, Hatice
|
28054
|
Kavram çarkı diyagramının öğrenme başarısına etkisi
|
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,9(31):118-139
|
ORAK, Salim; ERMİŞ, Ferhat; YEŞİLYURT, Mustafa; KESER, Ömer Faruk
|
|
28053
|
Öğretmenlerin fonksiyon kavramı ve öğretimine ilişkin pedagojik görüşleri
|
Teachers' pedagogical indications about the concept of function and its teaching
|
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,9(3):697-723
|
BAYAZIT, İbrahim; AKSOY, Yılmaz
|
28051
|
Matematik öğretmen adaylarının limit ve süreklilik konusuyla ilgili kavram yanılgıları
|
Mathematics student teachers' misconceptions on the limit and continuity concepts
|
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 2011,5(1):225-249
|
BAŞTÜRK, Savaş ; DÖNMEZ, Gülden
|
28050
|
Examining the Fifth Graders' Understanding of Heat and Temparature Concepts Via Concept Mapping
|
Kavram Haritaları Yardımı ile Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konusundaki Kavramları Öğreniminin İncelenmesi
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2008,(34):54-62
|
OLGUN ÇAKIR, Özlem Sıla
|
28049
|
Reklamların ve cinsiyet kimliği rolünün tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkisi
|
The effect of advertisements and gender identity role on consumer buying behavior
|
Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2010,11(1):138-155
|
YAĞCI, İsmail.Mehmet; ARSLAN, Neslihan
|