28207
|
V Diyagramına Yönelik Bir Tutum Ölçeğinin Geliştirilme Çalışması
|
A Study on Developing an Attitude Scale Toward Vee Diagram
|
Milli Eğitim, 2007,(176):72-85
|
BÜTÜNER, Suphi Önder; GÜR, Hülya
|
28206
|
İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde "Kavram Haritası" Kullanımının Öğrenci Akademik Başarısı Üzerindeki Etkisi
|
The Effects of "Concept Maps" at the "Social Science Class" of 5th Grade Students of Primary School
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2008,16(1):61-66
|
ALTINTAŞ, Gülşen; ALTINTAŞ, S. Uğur
|
28205
|
Lise Öğrencilerinin Elektrik Akımı Konusundaki Kavram Yanılgılarının Kavram Haritalarıyla Belirlenmesi
|
Identification of High School Students' Misconception About Electric Current by Concept Maps
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2006,(30):92-101
|
ÇILDIR, Işıl; ŞEN, Ahmet İlhan
|
28204
|
İlköğretimde İkinci Kademe ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Yoğunlaşma Konusundaki Kavram Yanılgıları
|
Second Level Primary Education and Secondary Education Students' Misconceptions About the Condensation Concept
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2005,(28):48-54
|
BOZ, Yezdan
|
28202
|
İlköğretim ve Ortaöğretim Öğrencilerinin Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler ile İlgili Kavram Yanılgılarının Yaşlara Göre Değişimi
|
Junior High School and Secondary School Students' Misconceptions About the Human Nerve and Endocrine Systems Based on Their Ages
|
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006,(21):39-49
|
CERRAH, Lale; ÖZSEVGEÇ, Tuncay; AYAS, Alipaşa
|
28200
|
İşbirlikli ve Bireysel Kavram Haritalamanın Başarı Düzeyine Göre Fen Başarısı ve Güdü Üzerindeki Etkileri
|
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 2004,10(40):484-503
|
ALTINOK, Hülya
|
|
28199
|
İlk ve Orta Öğretim Öğretim Öğretmen Adaylarının Temel Astronomi Konularındaki Kavram Yanılgıları
|
Misconceptions of Basic Astronomy Concepts in Preservice Training for High School and Elementary Education Teachers
|
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,(23):1-11
|
KALKAN, Hüseyin; USTABAŞ, Reşat; KALKAN, Selami
|
28195
|
Divanu lugati't-Türk'te yer alan atasözlerindeki metaforlar
|
Milli Folklor, 2010,11(85):112-121
|
YAYLAGÜL, Özen
|
|
28194
|
Sınıf Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Coğrafi Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Ezbercilik
|
The Levels in the Geographical Concepts of Primary School Teacher Programmes Students and Memorization Without Comprehension
|
Milli Eğitim, 2006,(170):274-292
|
TURAN, İlhan
|
28193
|
Huzur romanında nihilist bir karakter: Suad
|
Nihlistic character in the Novel 'Huzur' : Suad
|
Turkish Studies, 2010,5(4):1487-1498
|
TURALSecaattin
|
28191
|
Cognitive conflict and situational interest as factors influencing conceptual change
|
Kavramsal değişimi etkileyen faktörler olarak bilişsel uyuşmazlık ve bağlamsal ilgi
|
International Journal of Environmental and Science Education, 2010,5(4):383-405
|
KANG, Hunsik; SHARMANN, Lawrence C.; KANG, Sukjin; NOH, Taehee
|
28187
|
Hüsn ü Aşk mesnevisinde dramatik aksiyonu oluşturan değerler üzerine bir inceleme
|
Analysing upon values forming a dramatic action in the mathnawi of Hüsn ü Aşk
|
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,20(2):57-78
|
İÇLİ, Ahmet
|
28186
|
Lise Öğrencilerinin Genetikle İlgili Konulardaki Kavram Yanılgılarının Saptanması
|
Determination of Misconceptions Concerning Genetic Subjects of High School Students'
|
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2006,14(1):73-82
|
TEMELLİ, Aysel
|
28185
|
Kur'an'da fütüvvet
|
The concept of futuwa in Kor'an
|
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2011,10(35):299-306
|
KABAKÇILI, Osman
|
28184
|
Bilgisayar destekli kavram haritaları yöntemiyle fen öğretiminin öğrenci başarısına etkisi
|
The effect of science instruction by the computer-based concept maps method on the students' achievement
|
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2005,13(2):391-400
|
AYKANAT, Fusun; DOĞRU, Mustafa; KALENDER, Suna
|
28183
|
Vatandaşların suç korku (Güvenlik endişesi) seviyesine etki eden faktötler ve alınabilecek önlemler: Malatya örneği
|
Factors affecting citizens' fear of crime and precautions:Malatya case
|
Polis Bilimleri Dergisi, 2010,12(1):1-28
|
ULUDAĞ, Şener
|
28182
|
İlköğretim 6.,7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin "Ozon Tabakası ve Görevleri" Hakkındaki Kavram Yanılgıları ve Oluşturma Şekilleri
|
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2004,12(2):369-376
|
BOZKURT, Orçun; AYDOĞDU, Mustafa
|
|
28181
|
Kavram Değişimi Yönetimine Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Isı ve Sıcaklık Konusundaki "Yanlış Kavramlar"ının Giderilmesindeki Etkisi
|
Effect of Conceptual Change Oriented Instruction on Remadiation of Students' Misconceptions Related to Heat and Temperature Concepts
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2005,(29):43-52
|
BAŞER, Mustafa; ÇATALOĞLU, Erdat
|
28180
|
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Temel Matematik Dersine İlişkin Tutumları ve Kavram Öğrenim Düzeyleri
|
Attitudes and Concept Learning Levels About Basic Mathematics of Class Student Teachers
|
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,9(2):13-32
|
KANDEMİR, Mustafa
|
28179
|
Sinir Sistemi Konusunun Kavram Çarkı ile Öğretimi
|
Teaching the Nervous System with Roundhouse Diagram
|
Eğitim ve Bilim, 2006,31(141):32-39
|
DOĞAN, Nihal; ÇAKIROĞLU, Jale; TEKKAYA, Ceren
|
28178
|
Tartışma esaslı öğretim yaklaşımının öğrencilerin kavramsal algılamalarına etkisi
|
The effect of argument based teaching approach on conceptual perception of students
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2010,18(2):467-500
|
ASLAN, Safiye
|
28174
|
Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirliğine Dayalı Öğrenme ile Kavram Öğretimi
|
Concept Teaching With Cooperative Learning on Social Studies Lesson
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2007,15(2):619-630
|
ÇAYCI, Barış; DEMİR, M. Kaan; BAŞARAN, Mustafa; DEMİR, Metin
|
28173
|
Bilgi ve Öğrenme Üzerinde Tartışmalar ve Kapsayıcı Bir Kavram Olarak Örgütsel Öğrenme Yönetimi
|
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2008,(15):71-89
|
KAPU, Hüsnü; AYBAS, Meryem
|
Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Kars, Türkiye; Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Kars, Türkiye
|
28172
|
Öğrencilerin Kimyasal Bağ Konusundaki Kavram Yanılgılarına İlişkin Literatüre Bir Bakış I : Molekül İçi Bağlar
|
A Literature Review of Student Misconceptions on Chemical Bonding I : Intramolecular Bonding
|
Milli Eğitim, 2007,(176):18-35
|
KABAPINAR MİRZALAR, Filiz
|
28170
|
7. Sınıf Öğrencilerinin Fiziksel ve Kimyasal Değişmeler Konusunu Anlamalarında İşbirlikli Öğrenmenin Etkisi
|
The Effect of Cooperative Learning to Grade 7 Students' Understanding of Physical and Chemical Changes Topic
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2007,(32):12-21
|
ATASOY, Basri; GENÇ, Esra; KADAYIFÇI, Hakkı; AKKUŞ, Hüseyin
|
28169
|
İşbirlikli ve Bireysel Kavram Haritalarının Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkileri
|
Effects of Cooperative and Individual Concept Mapping on Attitudes Toward Science
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2006,(30):21-29
|
ALTINOK, Hülya; AÇIKGÖZ ÜN, Kamile
|
28168
|
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Karışımların Yapısı ve İletkenliği Konusundaki Kavram Yanılgıları
|
Misconceptions of Preservice Science Teachers Regarding the Structure and Conductivity of Mixtures
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2005,(28):1-8
|
AKGÜN, Abuzer; GÖNEN, Selahattin; YILMAZ, Ayhan
|
28167
|
Orantısal Akıl Yürütme Becerisi Testi ve Teste Yönelik Dereceli Puanlama Anahtarı Geliştirilmesi
|
Construction of a Proportional Reasoning Test and Its Rubrics
|
Eğitim Araştırmaları, 2006,(25):1-10
|
AKKUŞ, Oylum; PAKSU DUATEPE, Asuman
|
28166
|
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Harita Okuryazarlığına İlişkin Görüşleri
|
Doğu Coğrafya Dergisi, 2007,(17):185-202
|
DUMAN, Bilal; GİRGİN, Mustafa
|
Muğla Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Muğla, Türkiye; Muğla Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Muğla, Türkiye
|
28164
|
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çözeltiler Kimyasını Öğretmenlerine İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Etkilerinin Araştırılması
|
A Research on the Effects of Cooperative Learning on Prospective Science Teachers Learning of Solution Chemistry
|
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005,6(2):197-207
|
TAŞDEMİR, Adem; SARIKAYA, Mustafa
|
28163
|
Arapça ve Türkçe Ders Kitaplarındaki "Yardımlaşma" ve "Arkadaşlık" Konulu Metinlerin Karşılaştırılması: Bir Eşdizimsel Örüntüleme Çözümlemesi Örneği
|
Dil Dergisi, 2005,129():63-84
|
ADALAR, Derya
|
|
28162
|
Beş-Altı Yaş Çocuklarının Matematiksel Becerileri ile Görsel Algı Becerilerinin Karşılaştırılması
|
A Comparison of the Mathematical and Visual Perception Abilities of Five-Six Years Old Children
|
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Dergisi, 2006,3(1-2):62-73
|
ERDEM, Mine; TUĞRUL Belma
|
28160
|
Huzur romanında nihilist bir karakter: Suad
|
Turkish Studies, 2010,5(4):1487-1498
|
TURALSecaattin
|
|
28158
|
Development and application of three-tier heat and temperature test: Sample of bachelor and graduate students
|
Üç-aşamalı ısı ve sıcaklık testinin geliştirilmesi ve uygulanması: Lisans ve lisansüstü öğrencileri örneği
|
Eğitim Araştırmaları, 2010,(40):53-76
|
ERYILMAZ, Ali
|
28157
|
Fizik Öğretmen Adayları, Fizik Öğretmenleri ve Lise Öğrencilerinin Kuvvet ve Hareket Konularında Kavramsal Düzeylerinin Karşılaştırılması
|
Comparing Prospective Physics Teachers, Physics Teachers and High School Students' Conceptual Levels in Force and Motion Concepts
|
Çağdaş Eğitim Dergisi, 2007,32(340):35-43
|
DEMİRCİ, Neşet
|
28155
|
Birikim ve kriz: Radikal bir yaklaşım
|
Accumulation and crisis: A radical approach
|
Akdeniz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2010,10(19):183-214
|
AKYOL, Servet
|
28153
|
XI. yüzyılda Türk dünyasında haberleşme metonimileri
|
Communication metonymies in the Turkic world of the century XI.
|
Turkish Studies, 2010,5(1):1194-1209
|
KÖK, Abdullah
|
28151
|
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sera Etkisi Hakkındaki Kavram Yanılgıları
|
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006,1(31):124-128
|
CİN, Mustafa
|
Giresun Üniversitesi, Giresun Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Giresun, Türkiye
|
28149
|
Psikolojik Danışma ve Rehberlik Lisans Programı Öğrencilerinin İnsan Davranışlarının Biyolojik Nedenlerine Yönelik Kavram Yeterlilikleri
|
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2005,14(2):123-138
|
BERKANT, Hasan Güner
|
Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Adana, Türkiye
|
28148
|
Fraktal Kart Etkinliğiyle Fraktal Geometriye Giriş
|
İlköğretim-Online, 2010,9(1):1-6
|
KARAKUŞ, Fatih
|
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Trabzon, Türkiye
|
28147
|
Kavram Değişimi Yönetimine Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Isı ve Sıcaklık Konusundaki "Yanlış Kavramlar"ının Giderilmesindeki Etkisi
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2005,(29):43-52
|
BAŞER, Mustafa; ÇATALOĞLU, Erdat
|
|
28146
|
Öğretmen Adaylarının Momentum ve İmpuls Kavramlarına İlişkin Bilgi Yapılarının Kavram Haritaları Yöntemi ile Araştırılması
|
Investigating Teacher Candidates' Knowledge Structures About Momentum and Impuls by the Method of Using Concept Maps
|
Eğitim ve Bilim, 2006,31(139):70-79
|
ÜNLÜ, Pervin; KANDİL, Şebnem; TAŞAR, Mehmet Fatih
|
28145
|
Öğrenen örgüt ve bilgi yönetimi ilişkisi: Afyonkarahisar ilinde bulunan hastane yöneticileri üzerine bir araştırma
|
Learning organizations and knowledge management: A research on hospital managers in Afyonkarahisar
|
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2010,5(1):147-174
|
KARAHAN, Atila; YILAMAZ, Hüseyin
|
28143
|
İlköğretim Öğrencilerinin Matematiksel Kavram ve Sembolleri Günlük Hayatla İlişkilendirme Düzeyi
|
The Primary School Students' Level of the Ability of Establishing Relation the Mathematical Expression and Symbols with Daily Life
|
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,(24):89-98
|
YENİLMEZ, Kürşat; UYSAL, Esra
|
28139
|
Kavramların Öğretiminde Kavram Analizi Yönteminin Akademik Başarıya ve Bilişsel Esnekliğe Etkisi
|
Effect of Concept Analysis on Academic Success and Cognitive Flexibility in Teaching Concepts
|
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2008,18(2):223-238
|
KILIÇ, Figen
|
28137
|
Element ve bileşiklerin öğretiminde işbirlikçi ve geleneksel yöntemlerin karşılaştırılması
|
Comparison of traditionaland cooperative teacheng methods in teaching the subject of elements and compounds
|
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,7(13):105-118
|
TEZCAN, Habibe; UZUN, Mehtap
|
28135
|
Elektrik Devreleri Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Öğrenme Evreleri Metodunun Etkisi
|
The Effects of Learning Cycle Method on Removing Misconceptions Related to Electric Circuits
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2005,(28):39-47
|
ATEŞ, Salih; POLAT, Mahmut
|
28134
|
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fiziksel ve Kimyasal Değişme Kavramlarını Anlama Düzeyleri ve Yanılgıları
|
Primary Student Teachers' Understanding Levels and Misconceptions About Physical and Chemical Change
|
Milli Eğitim, 2006,(170):260-273
|
DEMİRCİOĞLU, Gökhan; ÖZMEN, Haluk; DEMİRCİOĞLU, Hülya
|
28133
|
Fonksiyon Kavramının Çoklu Temsillerinin Çağrıştırdığı Kavram Görüntüleri
|
Concept Images Evoked ny Multiple Representations of Functions
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2006,(30):1-10
|
AKKOÇ, Hatice
|
28132
|
ERİME VE ÇÖZÜNME KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARININ VE BİLGİ EKSİKLİKLERİNİN GİDERİLMESİNDE YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA DAYALI GRUP ÇALIŞMALARININ KULLANILMASI
|
AN APPLICATION OF CONSTRUCTIVIST LEARNING THEORY: USING COLLABORATIVE STUDY GROUPS STRATEGY IN ELIMINATING THE STUDENTS' MISCONCEPTIONS ON AND DECREASING THE KNOWLEDGE DEFICIENCIES IN THE CONCEPTS OF MELTING AND DISSOLVING
|
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2009,8(27):190-201
|
AKGÜN, Abuzer ; AYDIN, Murat
|