28294
|
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Tarih Öğretiminde Kullanılan Zaman ve Kronolojiyle İlgili Bazı Kavramları Anlama Düzeyi
|
8th Grade Students' Levels of Understanding of Some Concept Regarding Time and Chronology Used in the Teaching of History
|
Eğitim Araştırmaları, 2005,(19):155-163
|
DEMİRCİOĞLU, İsmail H.
|
28293
|
Globalleşmenin uluslararası ilişkilere etkileri
|
The effects of globalization on ınternational relations
|
KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ SOSYAL VE EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, 2010,13(20):1-10
|
KAN, Kürşat
|
28292
|
İlköğretim 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin "Erozyon" Hakkındaki Ön Bilgilerinin ve Kavram Yanılgılarının Tespiti
|
Identifying of Grade 6, 7. and 8. Students' Pre-Informations and Misconceptions About the Erosion
|
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2004,5(2):277-285
|
BOZKURT, Orçun; AKIN SALMAN, Beril; UŞAK, Muhammet
|
28289
|
Bilginin bilgisi: Kütüphane ve bilgibilim kuramı sorunsalı
|
The knowledge of knowledge: The problematic of epistemology of library and information science
|
Türk Kütüphaneciliği, 2010,24(4):684-704
|
KESEROĞLU, S.Hasan
|
28285
|
Geleneksel anlatım ve yapılandırıcı yaklaşımın radyoaktivite öğretiminde başarıya etkilerinin karşılaştırılması ve ilgili yanlış kavramaların giderilmesindeki etkileri
|
The comparison of the traditional and constructivist methods as regards to success of students in radyoaktivity teaching and the elimination of their misconceptions
|
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2010,8(1):201-225
|
TEZCAN, Habibe; ERÇOKLU, Hasan Fehmi
|
28284
|
Üniversite 2. Sınıf Öğrencilerinin Serilerin Tayininde Bazı Yakınsaklık Kriterlerindeki Hataları ve Kavram Yanılgıları
|
In Identifying Character of Series University 2nd Year Students' Mistakes and Misunderstandings of Concepts in Some Convergence Criterions.
|
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2004,12(2):443-450
|
AKBAYIR, Kamil
|
28282
|
Kavram Haritaları Yönteminin Fizik Öğretmen Adaylarının Elektrostatik Kavram Başarısına ve Elektrostatiğe Karşı Tutumuna Etkisi
|
The Effect of Concept Mapping Method on Preservice Physics Teachers' Concept Achievement and Attitudes Towards Electrostatics
|
Çağdaş Eğitim Dergisi, 2004,29(309):34-40
|
MASKAN, Abdulkadir; GÜLER, Gülsen
|
28281
|
Fen Öğretiminde Kavram Yanılgılarının Karakteristiklerinin Tanımlanması
|
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2003,(13):110-128
|
YAĞBASAN, Rahmi; GÜLÇİÇEK, Çağlar
|
|
28280
|
Geçmişten Günümüze Vazgeçilemeyen Kavram: Ulusal Çıkar
|
A Perennial Concept: National Interest
|
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2005,23(1):439-461
|
ÇELİKPALA, Mithat
|
28277
|
Lise İkinci Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Denge Konusundaki Kavramları Anlama Seviyeleri ve Kavram Yanılgıları
|
The Level of Understanding the Chemical Equilibrium and Relevant Misconceptions for Students of High School-Class II
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2004,(26):148-154
|
SEPET, Aydın; YILMAZ, Ayhan; MORGİL, İnci
|
28276
|
Öğrencilerin Kavram Haritaları Geliştirme Becerilerinin Farklı Türlerindeki Başarılarıyla Karşılaştırılması
|
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005,2(29):85-90
|
ERDEM, Emine; ATAV, Esin; YILMAZ, Ayhan; GÜCÜM, Berna
|
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Bölümü, Kimya Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye; Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü, Biyoloji Eğitimi Anabilim
|
28271
|
"İyonik Bağlar" Konusunda Kavram Yanılgılarının Giderilmesi Amacıyla Yapılandırmacı- Aktif Öğrenmeye Dayalı Bir Rehber Materyal Uygulaması
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2004,(27):145-154
|
KAYALI AYAR, Hülya; TARHAN, Leman
|
|
28270
|
İlköğretim ve ortaöğretim ders kitaplarında atom kavramı ve konularının incelenmesi
|
Investigation of atom concept and issues at the primary and secondary school text books
|
Milli Eğitim, 2010,(188):251-273
|
KIRBAŞLAR, F. Gülay; İNCE, Elif
|
28269
|
Günlük Yaşamdaki Olayların Fen Bilimleri Öğretiminde Kullanılması
|
The Use of Daily-Life Events in Science Teaching
|
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,8(1):197-207
|
COŞTU, Bayram; ÜNAL, Suat; AYAS, Alipaşa
|
28268
|
Students' Ideas and Misunderstandings of Enthalpy and Spontaneity: A Review of Selected Researches
|
Öğrencilerin Entalpi ve Kendiliğinden Gerçekleşme Hakkındaki Bilgileri ve Yanlış Anladıkları Noktalar: Seçilmiş Çalışmaların Bir Özeti
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2004,(26):155-159
|
SÖZBİLİR, Mustafa
|
28267
|
Momentum Kavramının Öğrenme Gelişim Sıralamasının Araştırılması
|
Investigating the Learning Sequence of the Concept of Momentum
|
Gazi Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006,7(1):123-134
|
İNGEÇ KANDİL, Şebnem; ÜNLÜ, Pervin; TAŞAR, Mehmet Fatih
|
28266
|
Siyasi coğrafya açısından sınırlar ve tarihi süreç içinde Türkiye'de sınır kavramı
|
Bilig/Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,(52):79-104
|
GÜMÜŞÇÜ, Osman
|
|
28264
|
Öğretmen liderliğinde müdürlerin etkisi
|
Principal's impression at the teacher leadership
|
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,(27):57-66
|
CAN, Niyazi
|
28263
|
Farklı Sınıflardaki Öğrencilerin Yüzme ve Batma Kavramlarını Anlama Düzeyleri
|
The different Grades Students' Understanding Levels of the Concepts About the Sinking and Floating
|
Milli Eğitim, 2006,(172):297-311
|
ÖZSEVGEÇ, ; ÇEPNİ, Salih
|
28262
|
Yapılandırmacı Öğrenme Sürecine Katkıları Açısından Fen derslerinde Kullanılabilecek Bir Öğretim Yöntemi Olarak Kavram Karikatürleri
|
Effectiveness of Teaching via Concept Cartoons from the Point of View of Constructivist Approach
|
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2005,5(1):101-146
|
KABAPINAR, Filiz
|
28261
|
Üniversite Öğrencilerinin "Analiz" Konularındaki Hataları ve Kavram Yanılgıları
|
University Undergraduate Students' Mistakes and Misconcepts in the Topics of "Analysis"
|
Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi, 2004,5(8):150-162
|
AKBAYIR, Kamil
|
28260
|
Sosyal Bilgiler dersinde Demokrasinin Serüveni ünitesinde geçen kavramların kazandırılması üzerine bir uygulama
|
(An application on the attainment of concepts in the chapter of the democracy experience in the social studies lesson)
|
MARMARA COĞRAFYA DERGİSİ, 2010,(22):276-294
|
TUNCEL, Gül; AYVA, Özge
|
28259
|
Cahit Külebi'nin şiirlerinde renkli mısralar ve Türkçenin renkleri
|
Colorful Verses In Cahit Külebi's Poems
|
Turkish Studies, 2010,5(3):1143-1174
|
DURMUŞ, Gülşah
|
28256
|
İlköğretim 6.8. Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanındaki Kavram Yanılgıları
|
Misconceptions of Elementary School Students in Grades 6-8 on Learning Algebra
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2006,(31):1-12
|
AKKAYA, Recai; DURMUŞ, Soner
|
28254
|
Matematik Kavram Kalıcılığı
|
The Permanent Concepts in Mathematics
|
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2004,12(2):397-416
|
KANDEMİR, Mustafa
|
28253
|
Eğitimde Güncel Bir Kavram: Gelecek
|
A Contemporary Issue in Education: Future
|
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 2006,12(45):61-83
|
GÜLTEKİN, Mehmet
|
28248
|
Kavram Haritaları Yönteminin Fizik Öğretmen Adaylarının Elektrostatik Kavram Başarısına ve Elektrostatiğe Karşı Tutumuna Etkisi
|
Çağdaş Eğitim Dergisi, 2004,29(309):34-40
|
MASKAN, Abdulkadir; GÜLER, Gülsen
|
|
28247
|
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sahip Oldukları Öğrenme Stillerine Göre Kavram Öğrenme Düzeylerinin İncelenmesi
|
Examining of the Concept Learning Levels According to Prospective Teachers' Learning Styles
|
Türklük Bilimi Araştırmaları, 2007,(22):43-63
|
ÇAYCI, Barış; GÜL, Ali
|
28245
|
Cinsiyetin Öğrencilerin Elektrik Konusunda Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisi ve Görülen Cinsiyet Farklılıklarının Nedenleri
|
The Effect of Gender on Students' Misconceptions Concerning Elektricity and Reasons of Observed Gender Difference
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2004,(26):141-147
|
SENCAR, Selen; ERYILMAZ, Ali
|
28243
|
Sinir Sisteminin Daha İyi Anlaşılması İçin Kavram Haritası Tekniğinin Kullanılması
|
The Using of Concept Mapping Method for Well Understanding of Nerves System
|
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005,(20):70-76
|
GÜNEŞ, Munise Handan; ÇELİKLER, Dilek; GÜNEŞ, Tohit
|
28242
|
Öğretmen adaylarının denklem, fonksiyon ve polinom kavramlarını anlamaları
|
Prospective teachers' understanding of equation, function and polynomial concepts
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2010,18(1):67-88
|
DEDE, Yüksel; BAYAZİT, İbrahim; SOYBAŞ, Danyal
|
28240
|
Kavram Tabanlı Bilgi Geri Getirim Yaklaşımı
|
Concept-Based Information Retrieval Approach
|
Bilgi Dünyası, 2007,8(1):49-75
|
SEVER, Hayri; AKAL, Fuat; KÖSE, Güven
|
28238
|
Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramını Öğrenmelerinde Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Etkisinin Belirlenmesi
|
The Effect of a Constructivist Learning Environment on the Limit Concept Among Mathematics Student Teachers
|
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2007,7(3):1155-1198
|
GÜZEL BUKOVA, Esra
|
28237
|
Matematik Derslerinde Kavramsal ve İşlemsel Öğrenmenin Dengelenmesinin Önemi Üzerine Bir Çalışma
|
A Study Importance of the Conceptual and Operational Knowledge are Balanced in Mathematics Lessons
|
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 2006,8(2):83-95
|
SOYLU, Yasin; AYDIN, Süleyman
|
28236
|
Students' Ideas and Misunderstandings of Enthalpy and Spontaneity: A Review of Selected Researches
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2004,(26):155-159
|
SÖZBİLİR, Mustafa
|
|
28234
|
Öğretmen liderliğinde müdürlerin etkisi
|
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,(27):57-66
|
CAN, Niyazi
|
|
28232
|
Investigating prospective elementary teachers' understanding of analogical cases in Newton's third law
|
Öğretmen adaylarının Newton'un üçüncü kanunundaki benzeşimsel örnekleri anlayışlarının incelenmesi
|
Eğitim Araştırmaları, 2010,(41):201-219
|
YILMAZ, Serkan
|
28231
|
Ortaöğretim 11. Sınıf Öğrencilerinin Fiziksel Değişim ve Kimyasal Bağ İlişkisini Anlama Seviyesi
|
Secondary Students' Understanding of the Relationship Between Physical Change and Chemical Bonding
|
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 2005,38(1):123-147
|
KABAPINAR MİRZALAR, Filiz; ADİK, Berrin
|
28230
|
Halkla İlişkileri Sorgulamak
|
Selçuk İletişim, 2005,3(4):34-40
|
PİRA, Aylin; KOCABAŞ, Füsun
|
Ege Üniversitesi, İletişim Fakültesi, İzmir, Türkiye; Ege Üniversitesi, İletişim Fakültesi, İzmir, Türkiye
|
28226
|
A self-study of the use of concept mapping to assess nos
|
Bilimin doğasını değerlendirmek için kavram haritalarının kullanımı üzerine bir öz-inceleme çalışması
|
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2010,11(4):223-241
|
JOHNSON MERLE, Dominike; PROMYOD, Nattida; CHENG, Ya-Wen; HANUSCIN, Deborah
|
28222
|
İlköğretim 6.,7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin "Ozon Tabakası ve Görevleri" Hakkındaki Kavram Yanılgıları ve Oluşturma Şekilleri
|
Misconceptions of 6th, 7th and 8th Grade Students About "Onone Layer and Its Functions" and Forms of Constituion for this Misconceptions
|
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2004,12(2):369-376
|
BOZKURT, Orçun; AYDOĞDU, Mustafa
|
28221
|
Etkin bir yönetim için vizyoner liderliğin önemi: Hatay'daki kamu kurumları üzerinde bir uygulama
|
Importance of visionary leadership for an active administration: An application in public institutions in Hatay
|
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2010,7(13):29-47
|
BULUT, Yakup; UYGUN, Serdar Vural
|
28220
|
Eğitimde stil kavramına ilişkin bir inceleme
|
Examination of style concept within education
|
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2010,8(3):569-592
|
EYÜPOĞLU, Filiz
|
28217
|
Avrupa Birliği entegre sınır yönetimi modeli: Schengen sözleşmesinden Stockholm programına
|
Integrated Border management model in the European Union: From Schengen convention to the Stockholm programme
|
Polis Bilimleri Dergisi, 2010,12(2):1-21
|
KÖKTAŞ, Arif; YILMAZ, Ömer
|
28216
|
İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin "genetik" ünitesi hakkındaki kavram yanılgılarının belirlenmesi
|
Determination of the misconceptions of the 8th grade students ın primary school about "genetics" unıt
|
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2005,13(2):415-426
|
TATAR, Nilgün; CANSÜNGÜ KORAY, Özlem
|
28215
|
İlköğretim Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanında KAvram ve İşlem Bilgilerinin Değerlendirilmesi
|
Evaluation of Conceptual Knowledge and Procedural Knowledge on Algebra Area of Elemantary School Students
|
Eğitim Araştırmaları, 2007,(28):9-18
|
BEKDEMİR, Mehmet; IŞIK, Ahmet
|
28214
|
Cinsiyetin Öğrencilerin Elektrik Konusunda Sahip Oldukları Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisi ve Görülen Cinsiyet Farklılıklarının Nedenleri
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2004,(26):141-147
|
SENCAR, Selen; ERYILMAZ, Ali
|
|
28212
|
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Genetik ve Biyoteknoloji Konularına İlişkin Kavram Yanılgıları
|
The Misconception of Primary 8. Grade Students Concerning Genetics and Biotechnology
|
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005,(20):49-62
|
ÖZDEMİR, Oğuz
|
28211
|
Bilgi toplumu olma yolunda öğrenen organizasyonlar, bilgi yönetimi ve e-öğrenme üzerine teorik bir çözümleme
|
The theoretical analysis on learning organization, knowledge management and e-learning in being an information society
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2010,18(2):501-512
|
ÇAKIR, Recep
|
28209
|
Kitle Turizmi ve Ekolojik Turizmin Kavram, Mimari ve Çevresel Etkiler Bakımından Karşılaştırılması
|
A Comparison of Mass Tourism and Ecologic Tourism with Regard to Conceptual, Architectural and Environmental Impacts
|
Megaron, 2007,2(2):64-79
|
OVALI KISA, Pınar
|