6844
|
The Access Type of Universal Grammer in Child Second Language Acquisition
|
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2007,16(2):457-472
|
ÖZKAN, Yonca
|
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, İngilizce Öğretmenliği Anabilim Dalı, Adana, Türkiye
|
6841
|
English Language Proficiency and Academic Attainment
|
İngilizce Dil Yeterliği ve Akademik Başarı
|
Eğitim Araştırmaları, 2006,(22):212-220
|
SERT, Nehir
|
684
|
Le Journal d'Antoine Galland à İstanbul : du secrétaire d'ambassade à l'érudit traducteur
|
The Journal of Antoine Galland in Istanbul: From the secretary to the expert translator
|
Frankofoni, 2008,(20):103-117
|
İLDEM ETENSEL, Arzu
|
6837
|
The developmental paths in Turkish children's early lexical composition
|
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2009,18(2):415-426
|
TÜRKAY, Feyza
|
Çukurova Üniversitesi, Yabancı Diller Öğretimi Araştırma ve Uygulama Merkezi, Adana, Türkiye
|
6833
|
L'Influence des Faits Linguistiques et Culturelles sur la Communication Orale Dans L'Apprentissage du Français Langue Etrangere
|
Fransızca'nın Yabancı Dil Olarak Öğreniminde, Dilsel ve Kültürel Öğelerin Sözlü İletişime Etkisi
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2005,(29):34-42
|
AYDIN, Barış
|
6832
|
Transfer in der Gesprochenen Sprache in der Klassenkommunikation
|
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2008,10(2):287-301
|
DUMAN, Seyyare
|
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Alman Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Eskişehir, Türkiye
|
683
|
İki yazar, iki Hürrem Sultan hikayesi
|
Two authors, two stories
|
Frankofoni, 2008,(20):247-256
|
KASAP, Özlem
|
6829
|
Two Different Feedback Procedures Given to Students' Writing
|
Öğrencilerin Komposizyonlarına Verilen İki Farklı Geribildirim Yöntemi
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2003,(25):186-193
|
TÜMKAYA, Umman; SEFEROĞLU, Gölge
|
6828
|
Grammar in the classroom: Students' expectations and reality the case of Arabic and mandarin
|
NOVITAS ROYAL: RESEARCH ON YOUTH AND LANGUAGE, 2010,(1):51-63
|
MAT, Azman Che; SOON, Goh Ying
|
Univercity Teknologi MARA (UiTM), Malaysia; Univercity Teknologi MARA (UiTM), Malaysia
|
6825
|
Empfehlungen zu dem vom Hochschulgremium Vorgegebenen Curriculum Hinsichtlich des Faches
|
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2004,17(1):101-109
|
YETİM, Munise
|
Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Bursa, Türkiye
|
6822
|
Zum Gebrauch der Infinitivkonstruktionen in der Deutschen Sprache
|
The Usage of the Infinitive Construction in German
|
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2008,18(1):71-91
|
ÖZTÜRK, Mehmet
|
6821
|
An approach to unorthodox spellings in trademarks
|
Ticari adlardaki kural dışı yazımlara bir yaklaşım
|
Bilig/Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, 2011,(56):81-97
|
DEMİRCİ, Kerim
|
682
|
Différence symbolique et différence ontologique (Marin Sorescu)
|
Symbolic difference and ontolojical difference (Marin Sorescu)
|
Frankofoni, 2008,(20):379-385
|
TROCAN, Lelia
|
6818
|
Two Different Feedback Procedures Given to Students' Writing
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2003,(25):186-193
|
TÜMKAYA, Umman; SEFEROĞLU, Gölge
|
|
6817
|
How research methodologies influence findings
|
NOVITAS ROYAL: RESEARCH ON YOUTH AND LANGUAGE, 2010,(1):1-15
|
SEEDHOUSE, Paul
|
Univercity of Newcastle, UK
|
6816
|
Toplumsal bir olgu : Dil
|
Toplumsal bir olgu : Dil
|
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2009,10(3):161-165-
|
İNCE, Esma
|
6815
|
Notwendigkeit und Nutzen eines Wotschatzheftes Ausgehend von einer Analyse der Daf-Lehrerkreihe Lern mit Uns
|
Lern mit Uns adlı Almanca Ders Kitaplarının Analizinden Hareketle Sözcük Öğretimine İlişkin Bir Kitabın Gerekliliği ve Yararı
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2004,(26):196-204
|
ÜNVER, Şerife
|
6812
|
Köktürkçenin Sıfat Fiilli Yapı Tipolojisi
|
The Typology of Relative Clause Constructions in Orkhon Turkic
|
Bilig/Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, 2009,(48):91-118
|
KARABULUT, Ferhat
|
681
|
Eski Türklerde toplumsal siyaset anlayışı
|
The practice of social policy in ancient Turks
|
Hacettepe Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları, 2008,(8):81-101
|
DAVLETOV, Timur B.
|
6805
|
Notwendigkeit und Nutzen eines Wotschatzheftes Ausgehend von einer Analyse der Daf-Lehrerkreihe Lern mit Uns
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2004,(26):196-204
|
ÜNVER, Şerife
|
|
6803
|
Grammatik in der Deutschlehrerausbildung:Überlegungen zur Gestaltung der Grammatik-Lehrveranstaltungen in Bezug auf Lernerautonomie beim Erwerb von Grammatikkenntnissen
|
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005,18(1):47-65
|
CEYLAN, Yasemin
|
Uludağ Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Bursa, Türkiye
|
6801
|
Grammatik Vermittlung im Wandel der Methoden des Fremdsprachlichen Deutschunterrichts
|
Grammar in the Process of Changes in Foreign Language Teaching Methodology
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2006,(31):45-54
|
GENÇ, Ayten; ÜNVER, Şerife
|
6800
|
Türkçe adıl bağımlılıkları üzerine bazı notlar
|
Some notes on Turkish pronominal anaphora
|
Turkish Studies, 2010,5(4):535-563
|
MERAL, Hasan Mesut
|
680
|
Baudelaire'in Kaynakları:Hoffmann ile Diderot, Palyaço ile Rahibe-II
|
Frankofoni, 2008,(20):27-38
|
ÖZCAN, M. Emin
|
|
68
|
Nâili'nin imaj dünyası ve gazellerindeki yansımaları
|
Images of Naili and their reflections within his poems
|
Karadeniz, 2011,3(9):88-102
|
KUZU, Fettah
|
6799
|
Dil bilgisi öğretim yöntemi üzerine değerlendirmeler
|
Evaluations on grammar teaching methods
|
Turkish Studies, 2011,6(1):1057-1069
|
ERDEM, İlhan ; ÇELİK, Muhittin
|
6795
|
Tepe Gözle Dilbilgisi Öğretimi
|
Teaching Grammar Using Overhead Projector
|
Milli Eğitim, 2008,(179):8-24
|
ÇIKLA, Selçuk
|
6794
|
Grammatik in der Deutschlehrerausbildung:Überlegungen zur Gestaltung der Grammatik-Lehrveranstaltungen in Bezug auf Lernerautonomie beim Erwerb von Grammatikkenntnissen
|
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005,18(1):47-65
|
CEYLAN, Yasemin
|
|
6793
|
Second Language Vocabulary Acquisition in Synchronous Computer-Mediated Communication
|
Bilgisayar Aracılığıyla Eşzamanlı İletişimde İkinci Dil Sözcük Edinimi
|
Eğitim Araştırmaları, 2009,(34):115-132
|
ŞAHİN, Mehmet
|
6791
|
Türk dilinde edilgen biçimbirimsiz etken yapi Tipolojisi
|
Passive typologies without passive morphology in Turkic language
|
Turkish Studies, 2010,5(4):359-400
|
KARABULUT, Ferhat
|
679
|
Sosyal Sermaye Faktörlerinin İş Başarısına Etkisi: Üniversite Çalışanları Üzerine Ampirik Bir Çalışma
|
Effects of Social Capital Factors on Work Success: An Empirical Research on University Staff
|
Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2008,32(1):29-38
|
BİLGİN, Necdet; KAYNAK, Ramazan
|
6789
|
Teacher Knowledge on Grammar Teaching: A Case Study
|
Dilbilgisi Öğretimiyle İlgili Öğretmen Bilgisi: Bir Durum Çalışması
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2007,(32):255-265
|
SÜZER SARAÇ, H. Sezgi
|
6788
|
La place de la grammaire dans les methodes de fle des annees 60 jusqu'a nos jours
|
The place of grammar in A French Teaching methods from 1960s to Today
|
Turkish Studies, 2011,6(1):453-471
|
GENÇ, Hanife Nâlân ; AKDOĞAN, Sevinç
|
6784
|
The Inıtial Coronal Consonants of Some Inflectional Suffixes in Bashkir
|
Dilbilim Araştırmaları, 2006,():47-58
|
GÜNEY ŞAHAN, Fatma
|
|
6783
|
An exemination of language achievement tests administered in primary education
|
İlköğretim okullarında uygulanan İngilizce sınavlarının incelenmesi
|
Eğitim Araştırmaları, 2010,(41):19-35
|
BEKLEYEN, Nilüfer
|
6781
|
Altay türkçesindeki -atan ekinin görünüş-zamansal ve kiplik anlamları
|
Aspectotemporal and modal meanings of the Altay suffix -atan
|
Bilig/Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,(55):71-92
|
BACANLI, Eyüp
|
6780
|
Yabancı dil öğretiminde dilbigisi-çeviri yöntemi ve çağdaş yabancı dil öğretiminde vazgeçilemezlik nadenleri
|
Grammar in foreign language teaching-translation methods and reasons of indispensability in teaching contemporary foreign language
|
Türk Dünyası Araştırmaları, 2011,97(192):219-228
|
DOĞAN,Candemir; DOĞAN, Süleyman
|
678
|
Peter Petroviç Nygoş'un "Gorski Viyenats" (Dağların Tacı) Poemasında Türkler
|
Turks in Petar Petroviç Nyegoş's Poem, "Gorski Viyenats" (Crown of Mountains)
|
Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 2008,25(1):187-197
|
PARS, Melahat
|
6778
|
Computer Use in Foreign Language Teaching: A Case Study from North Cyprus
|
Yabancı Dil Eğitiminde Bilgisayar Kullanımı: Kuzey Kıbrıs'tan Bir Örnek
|
Eğitim Araştırmaları, 2009,(34):37-54
|
GÜNEYLİ, Ahmet ; ÖZGÜR, Birikim; ZEKİ PERKAN, Canan
|
6777
|
Yabancı dil öğretiminde dilbilgisi
|
Grammar in foreing language teaching
|
Dil Dergisi, 2008,(141):67-84
|
PEÇENEK, Dilek
|
6776
|
İletişim, sistem ve felsefe: İletişimsel sistem felsefesine giriş
|
Communication, system, and philosophy: Introduction to the communicational system philosophy
|
Kutadgubilig: Felsefe Bilim Araştırmaları Dergisi, 2010,(18):301-335
|
TÜRKER, Sadık
|
6775
|
La Subjectivite Dans L'Enseignement du Fle
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2007,(32):232-242
|
ÖZÇELEBİ, Havva
|
|
6774
|
Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde drama tekniğinin rolü
|
The role of drama technique to teach Turkish as a foreign language
|
Turkish Studies, 2010,5(3):1898-1920
|
TÜM, Gülden
|
6773
|
Türkiye Türkçesinde {-CA} biçimbiriminin Türleri
|
On properties and boundries between inflectional and derivational suffixes in Turkish
|
Bilig/Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, 2011,(58):71-90
|
ERDEM, Mevlüt
|
6772
|
Hedef kültürde doğru iletişim için uygun kelime edinimi
|
Acquiring proper vocabulary for correct communication in the target culture
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2009,(21):509-513
|
YILMAZ, Hasan
|
6770
|
Yabancı dil öğretiminde dilbilgisi
|
Dil Dergisi, 2008,(141):67-84
|
PEÇENEK, Dilek
|
|
677
|
Kutadgu Bilig'de Toplumsal Kabul ve Geleneklerden Yansımalar
|
Reflections of Social Accoptance and Traditions in Kutadgu Bilig
|
Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2008,15(15):441-455
|
ÖNLER, Zafer
|
6769
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının hazırladığı soruların içerik ve bloom taksonomisi'ne uygunluk yönünden incelenmesi
|
Examination of questions that are prepared by science teacher candidates, from point of content and appropriatness to bloom taxanomy
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2010,18(1):323-330
|
ÖZCAN, Sevil; AKCAN, Kadir
|
6767
|
An evaluation of english textbooks in Turkish primary education:Students' and teachers' perceptions
|
Türkiyede'ki ilköğretim okullarında kullanılan ingilizce ders kitaplarının değerlendirilmesi: Öğrenci ve öğretmen algıları
|
Eğitim Araştırmaları, 2011,(44):167184
|
KIRKGÖZ, Yasemin
|
6766
|
Hedef kültürde doğru iletişim için uygun kelime edinimi
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2009,(21):509-513
|
YILMAZ, Hasan
|
|