28629
|
İletişim biçimi ve ortamı olarakgörsel kimlik
|
Selçuk İletişim, 2008,5(2):61-67
|
SEZGİM, M. Kazım
|
|
28626
|
Sınıf öğretmenleri ve matematiksel zorlukları
|
Primary teachers and their mathematical difficulties
|
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2009,8(2):401-427
|
ÖZMANTAR, Mehmet Fatih
|
28624
|
Modernleşmeden Küreselleşmeye Türk Kent Yönetimleri: Temel Nitelikler, Sorunlar ve Projeksiyonlar
|
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2008,(15):175-215
|
ÖKMEN, Mustafa; PARLAK, Bekir
|
Celal Bayar Üniversitesi, Salihli Meslek Yüksek Okulu Manisa, Türkiye; Uludağ Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Bursa, Türkiye
|
28620
|
Üniversite öğrencilerinin biyoteknoloji çalışmalarına yönelik bilgi ve görüşleri
|
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2009,3(37):33-45
|
SÜRMELİ, Hikmet; ŞAHİN, Fatma
|
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Samsun, Türkiye; Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, İstanbul, Türkiye
|
28619
|
Gelişim Yetersizliği Olan Çocuklara Renk Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği
|
The Effectiveness of Simultaneous Prompting Procedure on Teaching Colors to Children with Developmental Disabilities
|
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2002,2(2):169-186
|
BİRKAN, Bünyamin
|
28617
|
Integrating basic analytical methods and computer-interface technology into an environmental science water quality lab improves student attitude
|
Temel analitik yöntemleri ve bilgisayar arayüz teknolojisi entegrasyonunun çevre bilimi su kalitesi laboratuaların öğrenci tutumlarını artırılması
|
International Journal of Environmental and Science Education, 2009,4(4):419-428
|
CARVALHO KNIGHTON, Kathleen; SMOAK, Joseph M.
|
28616
|
Parmenides Felsefesinin Varlığı Temellendirme Tarzının Kendinden Sonraki Felsefeye Etkileri
|
The Influence of Parmenides' Style of Establishing Existence to the Subsequent Philosophy
|
F L S F / SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ FELSEFE DERGİSİ, 2009,(7):107-120
|
ATIŞ, Naciye
|
28615
|
Öğretmenlerin sınıfta ve okulda liderlik davranışları
|
Leadership behaviors of teachers in classroom and school
|
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2009,8(2):385-399
|
CAN, Niyazi
|
28612
|
Fen bilgisi öğretmen adaylarının ışık kavramı ile ilgili bilgi düzeylerinin araştırılması
|
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2008,8(16):46-57
|
KARA, İzzet; AVCI ERDURAN, Dilek; ÇEKBAŞ, Yüksel
|
|
28610
|
Türk ceza hukukunda kamu görevlisi kavramı
|
The 'civil servant' concept in Turkish criminal law
|
Amme İdaresi Dergisi, 2009,42(4):25-57
|
ÖZEN, Muharrem; TOZMAN, Önder
|
28608
|
How Preservice Teachers Approached Their Field Assignment: Two Illustrative Case Studies
|
İki Örnek Olay Çalışması: ABD'deki İlköğretim Öğretmen Adaylarının Kavramsal Değişim Konusunda Öğrencilerle Gerçekleştirdikleri Alan Uygulamalarına Yaklaşımları
|
İlköğretim-Online, 2008,7(3):640-655
|
BULUNUZ, Nermin; JARRETT, Olga S. ; MEYERS, Barbara
|
28606
|
İş Etiği Olgusu Üzerine Kavramsal Bir İrdeleme: Etik Kuralların İşletmelerde Uygulanması
|
A Conceptual Study on the Notion of Business Ethics: The Application of Ethical Rules Withi Businesses
|
Verimlilik Dergisi, 2009,(3):79-92
|
YÜCE, Alpaslan
|
28603
|
Counselors and administrators: The collaborative alliance in three countries
|
Okul psikolojik danışmanları ile yöneticilerin üç ülke öreneğinde işbirliğine dayalı ortaklıkları
|
Eğitim Araştırmaları, 2009,(36):23-38
|
OWEN, Fidan, Korkut; OWEN, Dean W.; BALLESTERO, Victor
|
28602
|
A Reconsideration Of The Geography Of Economic Development In Central Asia
|
Orta Asya'da ekonomik kaklınma dinamiklerinin yeniden gözden geçirilmesi
|
Orta Asya ve Kafkasya Araştırmaları, 2009,4(8):71-94
|
WHITE, Kristopher D.
|
286
|
Edebî özellikleri açısından çocuk kitap adları
|
The names of children's books in terms of their literary characteristics
|
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,(27):27-46
|
KARADEMİR, Fevzi
|
28597
|
Anayasanın iktisadi temelleri
|
İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, 2009,59(1):1-37
|
YAY, Turan; KAMA, Özge
|
Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat Bölümü, İstanbul, Türkiye; Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat Bölümü, İstanbul, Türkiye
|
28596
|
An Investigation of First Year University Students' Understanding of Magnetic Force Relations Between Two Current Carrying Conductours a Case Study: Balıkesir University, Faculty of Education
|
Üniversite 1. Sınıf Öğrencilerinin Akım Taşıyan İletkene Etkiyen Manyetik Kuvvet Konusu ile İlgili Kavramsal Anlamaları: Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Örneği
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2002,(23):155-166
|
KOCAKÜLAH, Mustafa Sabri
|
28595
|
Modernleşmeden Küreselleşmeye Türk Kent Yönetimleri: Temel Nitelikler, Sorunlar ve Projeksiyonlar
|
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2008,(15):175-215
|
ÖKMEN, Mustafa; PARLAK, Bekir
|
|
28594
|
Opınıons of 5th Grade Students About Dıfferent Kınd of Materıals and Concept Maps Prepared by Themselves Based on Constructıvıst Approach ın Social Studıes
|
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2002,2(3):51-64
|
ŞAHİN YANPAR, Tuğba
|
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi, Zonguldak, Türkiye
|
28592
|
İlköğretim Öğrencilerinin Çevre Eğitiminde Sera Etkisi ile İlgili Kavram Yanılgıları
|
Primary School Students' Misconceptions About Greenhouse Effect in Environment Education
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2002,(23):67-73
|
BOZKURT, Orçun; CANSÜNGÜ KORAY, Özlem
|
28591
|
Solunum Sistemi Konusunun Oluşturmacı Yaklaşıma Dayalı Öğretiminin 6. Sınıf Öğrenci Başarısına Etkisi
|
The Effect of Instruction Based on Constructivist Approach on 6th Grade Students' Achievement About Respiration System
|
İlköğretim-Online, 2008,7(2):522-536
|
GÜLTEPE, Mehmet Bülent; YILDIRIM, Osman; SİNAN, Olcay
|
28588
|
Pazarlamada yükselen trend: Moda
|
Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2009,9(18):533-560
|
ALAGÖZ, Selda
|
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Karaman, Türkiye
|
28587
|
Avrupa Birliği'ne üyelik sürecinde Türk medyası
|
The Media in Turkey during the period of EU membership
|
Ankara Avrupa Çalışmaları Dergisi, 2009,8(2):65-87
|
İNAL, Ayşe; DURNA, Tezcan
|
28585
|
Türk tüketicilerinin bakış açısıyla işletmelerin kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri
|
Corporate social responsibility from the Turkish consumers' point of view
|
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2009,32(8):125-133
|
ATAKAN, M. G. Serap; İŞÇİOĞLU, Tutku Eker
|
28577
|
İlköğretim öğrencilerinin çevre sorunu ile ilişkili temel kavramları gerçekleştirme düzeyleri
|
Elementary students' levels of realization of basic concepts related with environment problem
|
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 2009,3(2):195-211
|
DEMİRBAŞ, Murat ; PEKTAŞ, Hüseyin Miraç
|
28576
|
The Effect of Cognitive Conflict and Conceptual Change Text on Students' Achievement Related to First Degree Equations With one Unknown
|
Bilişsel Çelişki ve Kavramsal Değişim Metni Yöntemlerinin Bir Bilinmiyenli Birinci Dereceden Denklemlerle İlgili Öğrenci Başarısına Etkisi
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2002,(23):211-217
|
TOKA, Yurdagül; AŞKAR, Petek
|
28575
|
Kavram Haritalama Yönteminin Lise 3. Sınıf Öğrencilerinin Genetik Konularını Öğrenme Başarısı Üzerine Etkisi
|
The Effect of Concept Mapping on 11th Grade Students' Learning of Genetics
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2003,(25):135-141
|
KAZANCI, Mübeccel; ATILBOZ, N. Gökben; BORA DOĞAN, Nihal; ALTIN, Meryem
|
28574
|
Öğretmen Adaylarının Atomun Yapısı İle İlgili Zihinsel Modelleri
|
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2002,2(4):88-98
|
NAKİBOĞLU, Canan; KARAKOÇ, Özlem; BENLİKAYA, Ruhan
|
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Kimya Eğitimi Anabilim Dalı, Balıkesir, Türkiye; Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Kimya Eğitimi Anabilim Dalı, Balıkesir, Türkiye; Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, K
|
28572
|
Failure of communication between the Turkish state and civil society: The regulation process of media
|
Türkiye'de devlet ve sivil toplum arasındaki iletişimde yaşanan başarısızlık: Medyanın düzenlenmesi
|
Ekonomik Yaklaşım, 2009,20(72):87-112
|
YİRMİBEŞOĞLU, Gözde
|
28571
|
Solunum Sistemi Konusunun Oluşturmacı Yaklaşıma Dayalı Öğretiminin 6. Sınıf Öğrenci Başarısına Etkisi
|
İlköğretim-Online, 2008,7(2):522-536
|
GÜLTEPE, Mehmet Bülent; YILDIRIM, Osman; SİNAN, Olcay
|
|
28570
|
A Study of Pupils' Ideas About the Concept of Life
|
Öğrencilerin Canlılık Kavramı ile İlgili Düşüncelerine Yönelik Bir Çalışma
|
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2003,11(1):93-104
|
BAHAR, Mehmet
|
28567
|
Ortaöğretim Öğrencilerinin Yoğunlaşma Kavramı İle İlgili Yanılgıları ve Kavramsal Gelişimleri
|
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2003,2(25):18-32
|
COŞTU, Bayram; AYAS, Alipaşa
|
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü, Trabzon, Türkiye; Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü, Trabzon, Türkiye
|
28565
|
Effect of Dynamic Geometry Environment on Immediate and Retention Level Achievements of Seventh Grade Students
|
Dinamik Geometri Ortamlarının Yedinci Sınıf Öğrencilerin Başarılarına ve Bu Başarının Kalıcılığına Etkisi
|
Eğitim Araştırmaları, 2009,(35):147-164
|
UBUZ, Behiye; ÜSTÜN, Işıl; ERBAŞ, Ayhan Kürşat
|
28563
|
The effects of talent management on the employee performance : A study in a multinational company in manufacturing sector
|
Yetenek yönetiminin çalışan performansına etkileri: Üretim sektöründe faaliyet gösteren çok uluslu bir işletmede uygulama
|
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2009,32(8):95-103
|
KARALAR, Ece Basmacı; ATAY, Salim
|
28562
|
Basel Regulations, Economic Capital and Their Implications for the Turkish Banking Industry
|
Basel Kuralları, Ekonomik Sermaye ve Bu Kavramların Türk Bankacılık Sektörü İçin İşaret Ettiği Hususlar
|
Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2009,10(1):118-133
|
TİRYAKİ, Göksel
|
28555
|
Eğitimde Alternatif Bir Değerlendirme Yolu: Kavram Haritaları
|
An Alternative Way of Assessment in Education: Concept Maps
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2003,(25):265-271
|
KAYA, Nazif Osman
|
28551
|
Öğrencilerin Elektrokimya Konusundaki Kavram Yanılgıları
|
Students' Misconceptions Concerning Electrochemistry
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2002,(23):234-242
|
YILMAZ, Ayhan; ERDEM, Emine; MORGİL, İnci
|
28547
|
Türev ürünlerinden Swap işlemlerinin mali risk yönetiminde kullanımı
|
Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 2009,9(17):393-406
|
YILMAZ, Baki; ŞAHİN, İ. Erem
|
|
28540
|
Tüketicilerin farklı perakendeci denkliği algılama seviyelerine göre perakendeci denkliği boyutlarının algılanmasında, satınalma niyetinde ve demografik özelliklerdeki farklılıklar
|
In term of consumers distinct retailer equity perception level, the discriminative demographic characteristics and shopping intens to perceive the dimensions of the retailer equity
|
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2009,8(31):167-177
|
YENİÇERİ, Tülay
|
28539
|
İlköğretim Öğrencilerinin Isı ve Sıcaklık Konularını Kavrama Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
|
A Study on Primary Students' Conception Level of Heat and Temperature
|
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2003,(13):207-219
|
ŞENOCAK, Erdal; DİLBER, Refik; SÖZBİLİR, Mustafa; TAŞKESENLİGİL, Yavuz
|
28532
|
Kimya Eğitiminde Kavram Yanılgıları
|
Misconceptions in Chemistry Education
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2003,(25):246-255
|
MORGİL, İnci; ERDEM, Emine; YILMAZ, Ayhan
|
28526
|
Misconceptions as Barrier to Understanding Biyology
|
Biyoloji Kavramlarının Anlaşılmasında Kavram Yanılgısı Etmeni
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2002,(23):259-266
|
TEKKAYA, Ceren
|
28525
|
Bazı Temel Fen Kavramlarının Öğretimindeki Yetersizlikler ve Nedenleri (Manisa Örneği)
|
Insufficiencies in Teaching of Some Main Concepts of the Science and the One's Reasons (Model: Manisa)
|
Çağdaş Eğitim Dergisi, 2004,29(312):38-46
|
YUMUŞAK, Ahmet; TÜRKOĞUZ, Suat; AYCAN, Şule; AYCAN, Nihat
|
28523
|
Lise Öğrencilerinin Müfredatta Yer Alan Bazı Temel Kimya Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Belirlenmesi
|
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2003,2(25):79-89
|
ÖZMEN, Haluk; DEMİRCİOĞLU, Gökhan
|
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Trabzon, Türkiye; Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü, Trabzon, Türkiye
|
28521
|
Implications for a green curriculum application toward sustainable development
|
Sürdürülebilir kalkınmaya yönelik yeşil bir müfredat uygulaması için göstergeler
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2009,(37):123-135
|
ŞAHİN, Elvan; ERTEPINAR, Hamide; TEKSÖZ, Gaye
|
28520
|
Televizyon dizilerinin kadına yönelik şiddet temsillerinde ataerkil rejimin ideolojisi
|
Kültür ve İletişim, 2009,12(2):79-132
|
ÇAM, Şerife
|
|
28519
|
Enzimler Konusunun Anlamlı Öğrenilmesinde Analojiler Oluşturmanın Etkisi
|
The Effect of Developing Analogies for Meaningful Learning of the Subject of Enzymes
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2004,(27):21-29
|
ATAV, Esin; ERDEM, Emine; YILMAZ, Ayhan; GÜCÜM, Berna
|
28518
|
The Effects of Discovery Learning on Students' Success and Inquiry Learning Skills
|
Buluş Yoluyla Öğrenmenin Öğrencilerin Başarıları ve Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri Üzerindeki Etkisi
|
Eğitim Araştırmaları, 2009,(35):1-20
|
BALIM, Ali Günay
|
28514
|
İlköğretim Öğrencilerinin Kütle ve Ağırlık ile İlgili Kavram Yanılgıları ve Bu Yanılgıların 6., 7., ve 8. Sınıf Düzeylerine Göre Dağılımı
|
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2003,(13):195-206
|
KORAY, Özlem; TATAR, Nilgün
|
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye; Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı, Ankara, Türkiye
|
28511
|
Yeni Zelanda sosyal bilgiler öğretim programı ve bu programın Türkiye'deki sosyal bilgiler öğretim programı ile karşılaştırılması
|
New Zealand social studies curriculum and It's comparison with social studies curriculum in Turkey
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2009,(22):423-435
|
YAZICI, Kubilay
|