48864
|
Şarkı sözlerinde şiddet öğesi: Aksaray ili ilköğretim ikinci kademe öğrencileriyle yapılan bir çalışma
|
Violent ıtems in song lyrich- case study with the second level students of Aksaray elementary school
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2011,(25):251-259
|
TAŞAL, Burcu; VURAL, Feyzan
|
48862
|
Coğrafya programının (2005) kavramsal yapısı
|
Doğu Coğrafya Dergisi, 2010,(23):145-156
|
GİRGİN, Mustafa
|
|
4886
|
Atasözleri ve deyimlerin değişik kültür ve dilleri anlamadaki rolü
|
Turkish Studies, 2010,5(4):663-678
|
TÜM, Gülden
|
|
48859
|
Okul öncesi dönem çocuklarının insan figürü çizimlerinin gelişimsel açıdan cinsiyete göre incelenmesi
|
A study on human figure drawings of preschool students and their differences showed by gender
|
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2011,10(35):16-30
|
DAĞLIOĞLU, Elif ; DENİZ, Ümit
|
48856
|
ilköğretimde sesli okumanın önemi ve yararları
|
The importance and benefits of reading aloud in elemantary education
|
Milli Eğitim, 2011,(191):7-23
|
GÜNEŞ, Firdevs
|
48855
|
Sosyal sermaye ve motivasyon arasındaki ilişkiye yönelik öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
|
Evaluation of teachers' views related the relationship between social capital and motivation
|
Milli Eğitim, 2011,(191):127-134
|
ÇANKAYA, İbrahim H.; ÇANAKÇI, Hurşit
|
48854
|
Kars ve Ardahan türkmenlerinin dünü ve bugünü (milli mücadeledeki yerleri)
|
Past and present of kars and ardahan's turkmens (places of national struggle)
|
Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi, 2011,(58):191-214
|
ERDOĞAN, Kutluay; DEMİR, Tazegül
|
48851
|
Türkiye'de bölgesel gelir dağılımının iller düzeyinde analizi: 1990-2006
|
Provinces-level analysis of the regional income distribution in Turkey: 1990-2006
|
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011,11(1):39-56
|
DAĞDEMİR, Özcan; ACAROĞLU, Hakan
|
4885
|
"Cehennemden selam" romanı örneğinde ilk dönem (1927-1940) tarihî-macera romanlarda kanonik söylem yahut angaje eğilim
|
Canonical discourse or engaged trend in the first period historical-adventure novels (1927-1940) in the example of "cehennemden selam"(novel)
|
Turkish Studies, 2010,5(2):449-481
|
KACIROĞLU, Murat
|
48847
|
Okul öncesi dönem çocuklarının insan figürü çizimlerinin gelişimsel açıdan cinsiyete göre incelenmesi
|
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2011,10(35):16-30
|
DAĞLIOĞLU, Elif ; DENİZ, Ümit
|
|
48845
|
Moğolların Anadolu'yu istilası sonrası Batı Anadolu'da Türkmen tarzında şekillenme
|
The embodiment in the turkmen genre in the western anatolia after the mongolian invade of anatolia
|
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011,(29):185-194
|
TURAN, Şakir
|
48844
|
Harita ve pusulanın faklı bir kullanım alanı: Oryantiring
|
A different using area of map and compass orienteering
|
Milli Eğitim, 2011,(191):120-126
|
TANRIKULU, Murat
|
48842
|
Anasınıfına devam eden çocukların fonolojik duyarlılıklarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
|
Phonological awareness analysis of children who attends preschool to differenty variables
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2011,(40):267-278
|
KARAMAN, Gökçe; ÜSTÜN, Elif
|
4884
|
Uygur Bilmeceleri üzerine bir değerlendirme
|
An Assessment on Uighur riddles
|
Turkish Studies, 2011,6(1):1585-1610
|
ÖGER, Adem
|
48836
|
Harita ve pusulanın faklı bir kullanım alanı: Oryantiring
|
Milli Eğitim, 2011,(191):120-126
|
TANRIKULU, Murat
|
|
48834
|
Bucak'taki Gagauzların hayatında din
|
The religion in a life Gagauz in Budjak
|
Türklük Bilimi Araştırmaları, 2011,(29):533-550
|
ZYROMSKI, M.; HATLAS, J.
|
48833
|
The wagner's law: Time series evidence for Turkey, 1960-2006
|
Wagner yasası: Türkiye örneği, 1960-2006
|
Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2011,12(2):304-316
|
TASSEVEN, Özlem
|
48826
|
Liberal demokrasinin zemini
|
The base of the Liberal democracy
|
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011,(23):1-6
|
KODAMAN, Bayram
|
48824
|
Milli takım düzeyindeki erkek judocuların kulüp antrenörlerinde gözlemledikler etik dışı davranışlar
|
The unethıcal behavıors whıch male judokas ın natıonal team observe on club traıners
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2011,19(1):321-332
|
KARAKOÇ, Önder; YÜKSEK, Selami; AYDIN, A. Dursun; KARAKOÇ, Berna; BAYDİL, Bilgehan
|
48822
|
The wagner's law: Time series evidence for Turkey, 1960-2006
|
Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2011,12(2):304-316
|
TASSEVEN, Özlem
|
|
4882
|
Subhî-Zâde Feyzî'nin şairliği ve hamsesi
|
Subhî-Zâde Feyzî's poetship and his hamse
|
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 2010,(27):187-209
|
GÜNDÜZ, Erol
|
48817
|
Cumhuriyet halk partisi Antalya milletvekillerinin şehirle ilgili taleplerine bakanlıklardan gelen cevaplar (1944)
|
Answers of the ministries to the request about the city (1944) the republican people's party Antalya parliamentarians
|
Tarih İncelemeleri Dergisi, 2011,26(1):111-138
|
MAYAK, Faysal
|
48813
|
Fen ve sanat konularının bütünleştirilmesine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi
|
Developing of the attitude scale toward integration of the science and art subjects
|
Milli Eğitim, 2011,(190):256-268
|
TÜRKOĞUZ, Suat; YAYLA, Zeliha
|
48812
|
İki farklı meslek grubunda çalışan personelin denetim odağı ve risk eğilimi düzeylerinin karşılaştırılması
|
Comparing and contrasting the locus of control and risk tendency levels of the personnel working in two different state institutions
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2011,(40):176-185
|
ERDOĞAN, Ömer; ERGÜN, Muammer
|
488
|
Yahya Kemal'in "Akıncı" şiirinden " O Rüzgar" a
|
ERDEM, 2009,(55):145-155
|
ÖZCAN, Nezahat
|
|
48797
|
Yeni ilköğretim müfredatının uygulanmasına ilişkin ilköğretim öğretmenleri görüşleri
|
Opinions of elementary school teachers as regards ımplementation of new elementary school curriculum
|
Milli Eğitim, 2011,(190):92-101
|
YALÇIN ALTUN, Sema; YALÇIN, Sinan
|
48796
|
Türk toplum hayatında yaşatılan kahve ve kahvehane kültürü
|
Milli Folklor, 2011,12(89):159-169
|
ULUSOY, Kadir
|
|
48795
|
5. ve 6. sınıf fen ve teknoloji dersi sınav sorularının bloom taksonomisine göre değerlendirilmesi
|
The evaluation of 5th and 6th grades science and tecnology lesson exam questions according to bloom's taxonomy
|
Milli Eğitim, 2011,(189):131-143
|
DEMİR, Mustafa
|
48791
|
Mali politikaların etkinliğinde mali parametrelerin zaman aralığı sorunu ve yapısal uyum ilişkisi
|
The time period problem of fiscal parameters under the effect of fiscal policies and it's relations of structural fiscal adjustment
|
ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ, 2011,(7):145-166
|
ÖZKER, A. Niyazi
|
48790
|
Erken çocukluk eğitiminde ilk yıllar programı'nın öğretmen görüşleri ile incelenmesi
|
A review of primary years program in early childhood education according to teacher's views
|
Eğitim ve Bilim, 2011,36(160):266-280
|
GÜLER, Tülin; YALTIRIK, İclal
|
4879
|
"Cehennemden selam" romanı örneğinde ilk dönem (1927-1940) tarihî-macera romanlarda kanonik söylem yahut angaje eğilim
|
Turkish Studies, 2010,5(2):449-481
|
KACIROĞLU, Murat
|
|
48788
|
Ortaöğretim öğrencilerinin başarısızlık nedenlerine ilişkin öğretmen görüşleri
|
Teachers' views about the causes of failure of the secondary school students
|
Milli Eğitim, 2011,(190):72-91
|
DÖŞ, İzzet
|
48786
|
The lost ring: World heritage and intangible cultural heritage
|
Milli Folklor, 2011,12(89):28-40
|
SKOUNTİ ,Ahmet
|
|
48785
|
Mevsimlik tarım işçilerinin yaşam koşullarına ilişkin bir araştırma: Hilvan ilçesi (ŞanlıUrfa) örneği
|
A study on living conditions of the seasonal agricultural workers: Hilvan county (Şanlıurfa) sample
|
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011,10(2):653-676
|
BENEK, Sedat; ÖKTEN, Şevket
|
48782
|
Postmodernist ortamın sanatçı ve sanat üretimlerinin değişim ve dönüşümü üzerine sosyo-kültürel etkileri
|
Socio-cultural influences of postmodernist milieu over transformation and transition of artists and artworks
|
Karadeniz, 2011,3(9):103-119
|
KILIÇ, Sibel
|
48780
|
Kaynaştırma eğitimi sürecindeki bedensel engelli öğrencilerin sosyal uyumlarını etkileyen etmenler ve okul sosyal hizmeti
|
Factors affecting social adaptation of disabled students during ınclusive education and school social work
|
Toplum ve Sosyal Hizmet, 2011,22(1):63-84
|
AYKARA, Aslıhan
|
48777
|
Mevsimlik tarım işçilerinin yaşam koşullarına ilişkin bir araştırma: Hilvan ilçesi (ŞanlıUrfa) örneği
|
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2011,10(2):653-676
|
BENEK, Sedat; ÖKTEN, Şevket
|
|
48776
|
Anne babaların çocuklarının temel gereksinimlerinin yaklaşım tarzlarının çocukların duygusal istismar-ihmal durumuna etkisi (Kırşehir ili örneği)
|
The effect of parents' behaviours to their Childrens' basic needs on childrens' emotional abuse-neglect (an example of Kırşehir province)
|
Milli Eğitim, 2011,(189):87-104
|
SELİMHOCAOĞLU ŞAKIR, Ayşegül
|
48775
|
İlköğretim öğrencilerinin farklı zorbalık türleri ile karşı karşıya kalma sıklığının ve boyun eğme davranışı ile durumluk-sürekli öfke ile ilişkisinin karşılaştırılması
|
Comparison of sorts and free quenches of being exposed to bullying And instantaneous continuous anger relations elementary students'
|
Milli Eğitim, 2011,(190):54-71
|
HAKAN, Sabiha
|
48774
|
Elazığ Milli Eğitim Müdürlüğü'nün 2023 yılı spor stratejisi: Model önerisi
|
The spot strategy of Directorate of Pubic Education of Elazığ in 2023: Model suggestion
|
Milli Eğitim, 2011,(189):279-300
|
ÇOBAN, Bilal; KARAKAYA, Yunus Emre
|
48772
|
Kırsal kalkınma modelleri: Doğu ve Güneydoğu gerçeği
|
The models of rural development: The reality of East and South-East
|
Türk Dünyası Araştırmaları, 2011,96(191):9-36
|
TÜRKDOĞAN, Orhan
|
48771
|
Tarih derslerinde tarih web sitelerinin eleştirel bir bakış açısıyla incelenmesi
|
Examining history web pages in a critical view ın history courses
|
Milli Eğitim, 2011,(190):203-211
|
DEMİRCİOĞLU, İsmail H.
|
48770
|
Uygulayıcılara göre yaz Kur'an kursları uygulaması ve denetimi üzerine değerlendirme
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2011,(25):297-305
|
YILDIRIM, Nail; BEKÖZ, Mustafa
|
|
48768
|
Fen ve teknoloji dersine yönelik tutum ölçeğinin geçerlilik ve güvenirlik çalışması
|
Validity and reliability of attitude scale toward science and technology course
|
Milli Eğitim, 2011,(189):267-278
|
AKPINAR, Ercan; YILDIZ, Eylem; TATAR, Nilgün; ERGİN, Ömer
|
48767
|
Coğrafya öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirme araçlarını kullanım düzeyleri (Kırşehir örneği)
|
The usage of the assessment tools by geography teachers (Kırşehir example)
|
Milli Eğitim, 2011,(189):71-86
|
KARAKUŞ, Ufuk; DEMİRBAŞ ÖZTÜRK, Çağrı
|
48764
|
İlköğretim sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin demokratik kazanımlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
|
Assesing the democratic attitudes of primary school students according to various factor in the social studies lesson
|
Milli Eğitim, 2011,(190):188-202
|
ŞİMŞEK, Nihat
|
48762
|
Meb'in 1968,1992,2000 Be 2004 Yıllarında Geliştirdiği Fen Programlarının Amaç,Kavram Ve Etkinlik Yönünden Karşılaştırılması
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2011,19(2):363-378
|
DİNDAR, Halil; TANERİ, Ahu
|
|
48761
|
Yeni ilköğretim matematik programı hakkında öğrenci velileri ne düşünüyor?
|
What do parents think about new elementary mathematics curriculum?
|
Milli Eğitim, 2011,(189):255-266
|
ERASLAN, Ali
|
48759
|
Probleme dayalı öğrenme yönteminin sosyal bilgiler öğretmen adayları üzerine etkisi
|
Impact of problem based learning method on candidate social studies teachers
|
Milli Eğitim, 2011,(190):167-186
|
ALAGÖZ, Bülent
|
48757
|
Projeden uygulamaya MEGEP Afyonkarahisar ili örneği)
|
The project of strengthening of the vocational education from project to Application (SVET) (sample of Afyonkarahisar)
|
Milli Eğitim, 2011,(189):58-70
|
GÖK, İsmail
|