11841
|
Chaos/ Complexity Theory in Second Language Acquisition
|
NOVITAS ROYAL: RESEARCH ON YOUTH AND LANGUAGE, 2007,(1):10-17
|
HADIDI TAMJID, Nasrin
|
Islamic Azad Univercity of Tabriz, Iran
|
1184
|
Kutadgu Bilig'de Zahid
|
Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2006,11(11):191-211
|
DURMAZ, Gülay
|
Uludağ Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü, Bursa, Türkiye
|
11838
|
İngilizce Öğrencilerinin Katılımını Etkileyen Etmenler ve Etki Düzeyleri (Öğrenci Algıları)
|
Milli Eğitim, 2007,(176):58-71
|
TURANLI, Aden Sultan
|
|
11834
|
Comenius Okul Ortaklığı Proje Koordinatörlerinin Proje Süreçleri Konusundaki Görüşler
|
The Opinions of Comenius School Partnership Project Coordinators About Project Process
|
Eğitim Araştırmaları, 2007,(27):163-177
|
HASPOLAT, Ersin; ÖZKILIÇ, Rüçhan
|
11832
|
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Mezunu Öğretmenlerin Program Değerlendirmesi
|
The Assesment of Curriculum by the Theachers Graduated from the Department of Elementary of Trakya University
|
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2007,9(1):80-96
|
VURAL, Levent
|
11831
|
İngilizce Ders Kitaplarında Cinsiyetçilik
|
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,3(34):25-32
|
ÇUBUKÇU, Hatice; SİVASLIGİL, Pınar
|
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Adana, Türkiye; Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Adana, Türkiye
|
1183
|
Çağdaş Uygur Edebiyatının Oluşması ve Gelişmesi
|
The Formation and Development of Modern Uighur Literature
|
Bilig/Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi, 2007,(42):191-211
|
BARAN, Lokman
|
11827
|
Yabancı Dil Öğretiminde Bir Ders Modeli: 'Öğreterek Öğrenme'
|
'Learning Through Teaching' as a Model in Language Teaching
|
Milli Eğitim, 2007,(174):28-42
|
KARAKAYA, Zeki
|
11826
|
Osman KARATAY (2006), Bey ile Büyücü, Avrasya'da Tanrı, Hükümdar, Devlet ve İktisat Hakkında Dilin Söyledikleri, İstanbul: Doğu Kütüphanesi, 166 s.
|
Türkbilig: Türkoloji Araştırmaları, 2007,(14):203-205
|
DİNÇER, Aslıhan
|
|
11822
|
Attitudes of the Students in English Language Teaching Programs Towards Literature Teaching
|
İngiliz Dili Eğitimi Bölümlerindeki Öğrencilerin Yazın Eğitimine Yönelik Tutumları
|
Eğitim Araştırmaları, 2007,(27):151-162
|
ÖGEYİK COŞKUN, Muhlise
|
11820
|
Almancada Yapılan Dil Reformlarının Kısa Bir Tarihçesi ve Avrupa Birliği Ortak Dil Programları Sırasında Alman Dil Reformunun 10. Yılındaki Durumuna Genel Bir Bakış
|
A Short History of Reforms Applied to the German Language and a General Look at the Situation of the Reforms at Their 10th Anniversary, on the Occasion of the Common Language Programs of the European Union
|
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2007,7(27):377-381
|
GÜNEŞER, Ahmet
|
11818
|
Matematik Öğretiminde Kullanılan Dile İlişkin Öğrenci Görüşleri
|
Student's View About the Language Used in Mathematics Teaching
|
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2007,6(22):90-100
|
AYDIN, Sinan ; YEŞİLYURT, Mustafa
|
11817
|
Doğal ve kültürel coğrafya özellikleri açısından Beyşehir ilçesi'nde yerleşme adlarının sınıflandırılması
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2007,(17):487-501
|
SARI, Cemali
|
Akdeniz Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Antalya, Türkiye
|
11815
|
İlköğretim okulu 4. ve 5. sınıf ingilizce öğretim programı ve eğitimde Avrupa ve kültür boyutu
|
Primary school 4th and 5th class english language teaching programme and the Europe and the culture dimension in education
|
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,8(14):108-118
|
ŞEVİK, Mustafa
|
11814
|
Öğretmen Adaylarının Yabancı Dil Derslerindeki Farklılıkları ve Başarı Düzeylerinin Saptanması: Burdur Eğitim Fakültesi Örneği
|
The Differences Between Teacher Candidates in Foreign Language Classes and Identifying Their Levels of Success: The Example of Burdur Faculty of Education
|
Milli Eğitim, 2007,(173):193-209
|
ŞEVİK, Mustafa
|
11813
|
İletişim Bağlamında Anlam ve Dil
|
Felsefe Dünyası, 2007,(46):1-11
|
BİNGÖL, Abdulkuddüs
|
|
11812
|
Beliefs and Autonomy: Encouraging More Responsible Learning
|
NOVITAS ROYAL: RESEARCH ON YOUTH AND LANGUAGE, 2007,(2):112-136
|
SIM, Malcolm Shane
|
Macquarie Univercity, Sydney, Australia
|
11810
|
9. Sınıf Öğrencilerinin Aritmatik İşlemler, Sıralama, Denklem ve Eşitsizlik Çözümlerindeki Hataları
|
9th Grade Students' Difficulties in Arithmatic Operations, Ordering Numbers, solving Equations and Inequalities
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2007,(32):274-281
|
ŞANDIR, Hakan; UBUZ, Behiye; ARGÜN, Ziya
|
1181
|
Dilbilgisi-tasavvuf sentezi bir risale: Nahvu'l-kulub
|
A tract (risalet) on the synthesis of grammar-sufism: Nahvu'l-qulub
|
NÜSHA ŞARKİYAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2007,(25):21-36
|
HEKİMOĞLU, Muhammet
|
11808
|
Ortaöğretim Öğrencilerinin İngilizce Öğrenimlerini Etkileyen Yabancı Dil Kaygısı
|
Foreign Language Anxiety Affecting Learning English of Secondary School Students in Gaziantep
|
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2007,6(2):144-155
|
ÖNER, Güzide; GEDİKOĞLU, Tokay
|
11803
|
Dönmez, N., Abidoğlu, Ü., Dinçer, Ç., Erdemir, N. ve Gümüşçü, Ş. (2000). Dil Gelişimi Etkinlikleri. 3. Baskı. Ya-Pa Yayınları. İstanbul.
|
İlköğretim-Online, 2007,6(3):3-3
|
ÇETİNKAYA, Zeynep
|
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Bölümü, İzmir, Türkiye
|
11802
|
İletişim Eğitimcilerinin ve Öğrencilerinin Perspektifinden Kamusal Yayıncılık Örneği Olarak TRT Radyoculuğu
|
Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2007,(7):83-102
|
KAVADOR, Vakur; BİRSEN, Özgül
|
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Eskişehir, Türkiye; Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Eskişehir, Türkiye
|
11800
|
Self Efficacy in English and Iranian Senior High School Students Majoring in Humanities
|
NOVITAS ROYAL: RESEARCH ON YOUTH AND LANGUAGE, 2007,(2):98-111
|
RAHEMI, Jamileh
|
Islamic Azad Univercity of Naragh, Iran
|
1180
|
Niyazi Mısri Kaside-i Bürde Tesbi'
|
NÜSHA ŞARKİYAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2007,(24):153-154
|
CEVİZ, Nurettin
|
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Ankara, Türkiye
|
118
|
Geç Osmanlı döneminde batılılaşma ekseninde beden eğitimi ve spor
|
Physical education and sport on westernized movements in the last ottoman period
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2010,(24):137-147
|
ÇELİK, Veli Onur; BULGU, Nefise
|
11798
|
9. Sınıf Öğrencilerinin Aritmatik İşlemler, Sıralama, Denklem ve Eşitsizlik Çözümlerindeki Hataları
|
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2007,(32):274-281
|
ŞANDIR, Hakan; UBUZ, Behiye; ARGÜN, Ziya
|
|
11791
|
Sprechsprachliche elemente im üniversitären konversationsunterricht als beitrag zur mündlichen ausdruckserleichterung
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2007,(17):191-202
|
DAMATOĞLU, Gülcan, Çakır
|
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eskişehir, Türkiye
|
1179
|
Tokatlı Ebubekir Kani'nin Bir Mektubu
|
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2006,15(1):69-76
|
BATİSLAM, H. Dilek
|
Çukurova Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü, Adana, Türkiye
|
11789
|
Mersin Merkez İlçe Anadolu Liselerinde Görev Yapan İngilizce Öğretmenlerinin Ders Kitaplarına Yaklaşımları
|
Mersin Anatolian High Schools' English Language Teachers' Views on Coursebooks
|
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,3(2):216-226
|
ÖZDEMİR, Vildan ; ULAŞ, Firdevs
|
11785
|
Konuşma Dilinden Yazı Diline: Abecesel Çeviri-Yazı Tasarımı
|
Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 2007,24(1):23-40
|
ALPASLAN, Evren
|
|
11782
|
The image of Turkey for the Turkish immigrants from Bulgaria
|
Türkiye'nin Bulgaristan göçmenlerindeki imajı
|
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2008,(33):103-120
|
MENGÜ ÇAKAR, Seda
|
1178
|
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Adaylarının Fen-Edebiyat Fakültelerinde Karşılaştıkları Problemler
|
The Problems that the Turkish Language and Literature Teacher Canditates Who are Graduates of the Faculties of Science and Face
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2006,14(2):349-358
|
SARAÇ, Cemal
|
11779
|
Devlet ve Vakıf Üniversitelerinde Çalışan Öğretim Elemanlarının Mesleki Sorunları
|
Professional Problems of Faculty Members at State and Private Univesities
|
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2007,16(2):203-218
|
DOST TUZGÖL, Meliha; CENKSEVEN, Fulya
|
11778
|
Test Yansızlığı: H.Ü. Yabancı Dil Muafiyeti Sınavının Cinsiyete ve Bölümlere Göre DMF Analizi
|
Test Fairness: DIF Analysis Accros Gender and Department of H.U. Foreign Language Proficiency Examination
|
Eğitim Araştırmaları, 2007,(29):45-58
|
KAN, Adnan
|
11777
|
Bilingual Acquisition and Cognitive Development in Early Childhood: Challenges to the Research Paradigm
|
Erken çocuklukta Çift Dilliliğin Kazanımı ve Bilişsel Gelişim: Araştırma Paradigmasındaki Problemler
|
İlköğretim-Online, 2007,6(3):422-429
|
AKBULUT, Yavuz
|
11776
|
Yabancı Dil Öğretiminde 'Yoğun' ve 'Kapsamlı' Okuma
|
'Intensive' and 'Extensive' Reading in Foreign Language Teaching
|
Milli Eğitim, 2008,(180):305-313
|
TURANLI, Adem Sultan
|
11775
|
Learner Attitudes towards CALL Applications at YADIM
|
Öğrencilerin Bilgisayar Destekli İngilizce Öğretimine Yönelik Tutumları
|
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,3(2):162-179
|
OKAN, Zuhal ; TORUN, Pınar
|
11774
|
Learning Vocabulary in EFL Contexts through Vocabulary Learning Strategies
|
NOVITAS ROYAL: RESEARCH ON YOUTH AND LANGUAGE, 2007,(2):84-91
|
GHAZAL, Lotfi
|
Islamic Azad Univercity of Tabriz, Iran
|
11772
|
Dil Eğitiminde İşlevsel Yaklaşımın Okuma ve Okuduğunu Anlama Becerilerini Kazanmaya Etkisi
|
Eğitim Araştırmaları, 2007,(27):1-13
|
ACAT, M. Bahaddin
|
|
11771
|
Importance of Communication in Language Teaching
|
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2007,10(2):253-268
|
SEVEN, Mehmet Ali
|
Atatürk Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksek Okulu, Erzurum, Türkiye
|
1177
|
Bireysellik ve Birey Olma Düşüncesinin Sanattaki Yansıması ve Bir Roman
|
Individualism and the Reflection of Beging in Dividual in Art
|
Uludağ Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2005,9(9):213-220
|
EYİGÜN, Sabri
|
11769
|
Überlegungen zur unverzichbarkeit der übersetzung im fremdsprachenunterricht
|
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2008,3(35):93-99
|
ASLAN, Osman
|
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Almanca Öğretmenliği Anabilim Dalı, Adana
|
11767
|
Uluslararası İlişkilerde Konstrüktivist Yaklaşımlar
|
Constructivist Approaches in International Relations
|
Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 2008,63(3):83-111
|
KAYA, Sezgin
|
11766
|
Şeyh Galib'in Mevlana'ya Yazdığı Dört Medhiye
|
Four Eulogies Written By Şeyh Galib to Honour of Mevlana
|
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2007,16(2):75-84
|
BATİSLAM, H. Dilek
|
11765
|
İngilizce Dersine Yönelik Bir Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
|
A Study of Developing an Attitude Scale Toward an English Course
|
Eğitim Araştırmaları, 2007,(28):45-54
|
ERDEM, Devrim
|
11764
|
Learner Autonomy: What we Need to Foster and How
|
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2007,3(34):143-152
|
İÇMEZ, Simla
|
Çukurova Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, Adana, Türkiye
|
11760
|
İlköğretim Fen Bilgisi Ders Kitaplarının Biyoloji Konuları Yönünden Eleştirel Olarak İncelenmesi ve Öğretmen Görüşleri
|
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2007,5(1):115-133
|
ATICI, Tahir; SAMANCI KESKİN, Nilay; ÖZEL, Çiğdem Alev
|
|
1176
|
Die Mythologisierte Frau Als Fatale Nixe In Der Deutschen Kultur Und Dichtung
|
Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2005,29(1):91-100
|
KELEŞ, Nejdet
|
|
11758
|
İngilizceyi İkinci Dil Olarak Öğrenenlerde Sınav Kaygısının Cinsiyet ile İlişkisi
|
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2007,9(1):259-266
|
AYDIN, Selami; TAKKAÇ, Mehmet
|
Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği Anabilim Dalı, Balıkesir, Türkiye; Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği Anabilim Dalı, Erzurum, Türkiye
|
11757
|
Öğretmen Yetkinliğinin Tarihsel Gelişimi ve Ohio Öğretmen Yetkinlik Ölçeği: Türk Kültürüne Uyarlama, Dil Geçerliği ve Faktör Yapısının İncelenmesi
|
Teacher Efficacy and Ohio Teacher Efficacy Scale: Adaptation for Turkish Culture, Language Validity and Examination of Factor Structure
|
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 2008,14(56):571-606
|
BALOĞLU, Nuri; KARADAĞ, Engin
|