31245
|
Siyasal iletişim bağlamında bir biyografi çalışması: Mehmet Akif Ersoy
|
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 2010,(30):241-284
|
AVŞAR, ZAKİR. B
|
|
31244
|
Tanzimat yazarlarına göre hatırat türü
|
Türklük Bilimi Araştırmaları, 2011,(29):303-317
|
ÖZTÜRK, Banu
|
|
31239
|
Bağlanma boyutları, otobiyografi k bellek ve geçmişi kabul etme
|
Attachment factors, autobiographical memory and accepting the past
|
Türk Psikoloji Dergisi, 2011,26(67):105-122
|
BOYACIOĞLU, İnci; SÜMER, Nebi
|
31237
|
Tanzimat yazarlarına göre hatırat türü
|
Türklük Bilimi Araştırmaları, 2011,(29):303-317
|
ÖZTÜRK, Banu
|
|
31234
|
Düzenleyeni bilinmeyen bir nazire mecmuası: Mecmu'a-i Nezayir
|
Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 2010,27(1):107-122
|
GÜLTEKİN, Hasan
|
|
31224
|
Modern araştırmacıların klasik hikayeye bakışı üzerine değerlendirmeler
|
Türklük Bilimi Araştırmaları, 2011,(29):461-474
|
ÜNLÜ, Osman
|
|
31219
|
Oğuz Atay'dan "Babama Mektup" ya da bir yazarın ölen Babasıyla/kendisiyle hesaplaşması
|
Turkish Studies, 2010,5(4):1499-1515
|
TÜZER, İbrahim
|
|
31216
|
Mustafa Kutlu'nun "bu böyledir" adlı hikaye kitabında bilinç akışı ve iç monolog tekniği
|
Karadeniz Araştırmaları, 2011,8(29):133-145
|
ELMAS, Nazım
|
|
31214
|
Aşıklık geleneği çalışmaları için milat: Furkani'nin şiir evreni bağlamında bir monografi denemesi
|
Milli Folklor, 2011,12(89):296-303
|
TÜRKMEN, Nilgün
|
|
31212
|
Türk Hitabet Sanatı
|
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2006,(16):559-562
|
SERARSLAN, Halim
|
|
31201
|
Yrd. Doç. Dr. Hikmet KORAŞ, "Özbek Şairi Rauf Parfi", Kömen Yayınları, Konya 2009, 614 s.
|
Türklük Bilimi Araştırmaları, 2009,(25):247-248
|
KARABULUT, Ramiz
|
Niğde Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Türk Dili Edebiyatı Bölümü, Niğde, Türkiye
|
312
|
Kars âşıklık geleneği ve badeli âşık
|
Kars minstrel tradition and minstrel with bade
|
Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 2010,(44):211-225
|
HEZİYEVA, Şergiyye
|
31198
|
Prof. Dr. Hikmet Sami Türk ile Ropörtaj: "Hukuk ve Siyaset Temelinde Yerel Seçimler: Yerel Seçim Sistemi ve Mart 2009 Seçimleri Üzerine Değerlendirmeler"
|
An Interview with Professor Hikmet Sami Türk: Local Elections in Turkey from the Perspective of Law and Politics: Some Evaluations about Turkey's Local Election System and The March 2009 Elections
|
MEMLEKET SİYASET YÖNETİM, 2009,4(9):33-54
|
AVANER, Tekin
|
31190
|
İslam Hikmet Anlayışına Dayalı Bir Tıp Felsefesi Önerisi
|
A Purposal of Medical Philosophy Based on Islamic Wisdom
|
F L S F / SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ FELSEFE DERGİSİ, 2007,(3):145-154
|
ÖNAL, Mehmet
|
31187
|
Hikmet Feridun Es'in bizi götürdüğü Âlemler
|
İnto the worlds that Hikmet Feridun es took us
|
Kebikeç İnsan Bilimleri İçin Kaynak Araştırmaları Dergisi, 2010,(29):183-194
|
UZMAY, Ümit
|
31186
|
Nasirüddin Tüsi'nin İlim/Hikmet Sınıflandırmasına Yansıyan Din Felsefe İlişkileri
|
Nasr al-Din al-Tusi's Religion-Philosophy Relations Reflecting to Science/Wisdom Classification
|
Felsefe Dünyası, 2007,(45):91-73
|
OKTAY, Ayşe Sıdıka
|
31180
|
Altınkaynak, Hikmet/ Türk Edebiyatında Yazarlar ve Şairler Sözlüğü. İstanbul: Doğan Kitap, 2008. 2.bs. 811 s. ISBN: 978-975-991-381-6
|
Türk Kütüphaneciliği, 2010,24(3):563-564
|
AKKILIK, Rahmi
|
Ankara Üniversitesi, Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi, Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü, Ankara, Türkiye
|
31178
|
Ermeni iddiaları karşısında Türkiye'nin birikimi, yazar:Prof.Dr. Hikmet Özdemir, Ankar, TBMM Kültür Sanat Yayıncılık, 2008, 163 sayfa.
|
Ermeni Araştırmaları, 2008,(30):191-193
|
BOZKUŞ DEVECİ, Yıldız
|
|
31176
|
Ebu Said Muhammed Hadimi'nin Hikmet Anlayışı ve Felsefeye Bakışı
|
Selçuk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 2009,(25):229-257
|
GÖRKAŞ, İrfan
|
|
31174
|
Çağatay şairi Azim Hâce ve Hikmet'leri
|
Türk Dünyası Araştırmaları, 2011,96(191):137-143
|
HASAN, Nadirhan
|
|
31168
|
Çağrı Üzerine İşçi Çalıştıran Organizasyonların Tur Çizelgeleme Problemleri İçin Karma Tamsayılı Programlama Modeli
|
A Mixed Integer Programming Model for Tour Scheduling Problems of Organizations to Employ on Invitation
|
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2007,(29):191-215
|
SUNGUR, Banu
|
31164
|
Türkiye Doğal Bitki Örtüsünde Relik Bir Tür: Diospyros Lotus L. (Küçük Meyveli Trabzon Hurması)
|
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2002,5(17):237-244
|
GÜNAL, Nurten
|
Marmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, İstanbul, Türkiye
|
31156
|
Meliha Benli Altunşık and Özlem Tur, Turkey: Challenges of Continuity and Change, Routledge Curzon, 2005, 174 pages.
|
Milletlerarası Münasebetler Türk Yıllığı, 2005,(36):247-252
|
ELİŞ, Berivan
|
-
|
31154
|
Van Gölü Güney Kıyılarının Ekoturizm (Mavi Tur) Amaçlı Değerlendirme Olanakları
|
Eco-Tourism (Blue Voyage) Value of Southern Coasts of Lake Van
|
Doğu Coğrafya Dergisi, 2008,(20):183-194
|
DENİZ, Orhan
|
31151
|
Bir Güzellik Salonunun Tur Çizelgeleme Problemi İçin Karma Tamsayılı Hedef Programlama Modelinin Geliştirilmesi
|
İşletme Dergisi/ İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2008,37(1):49-64
|
SUNGUR, Banu
|
Erciyes Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Kayseri, Türkiye
|
31150
|
Paket Tur Operasyonunda Turist Rehberlerinin Karşılaştıkları Yönetsel Sorunlar Üzerine Bir Araştırma
|
A Research on the Determination of Problems Encountered by Tourist Guides During Package Tour Operations
|
Anatolia/ Turizm Araştırmaları Dergisi, 2006,17(1):70-86
|
KARAMUSTAFA, Kurtuluş; ÇEŞMECİ, Nihat
|
31148
|
Okulda Çalışan Psikolojik Danışmanlar HIV/AIDS Hakkında Ne Tür Önleyici Çalışmalar Yapabilir?
|
What Kind of Preventive Activities School Counselors Can Do About HIV/AIDS?
|
İlköğretim-Online, 2008,7(1):28-40
|
ZEREN, Ş. Gonca; ERGENE, Tuncay
|
31147
|
Paket Tur Operasyonunda Turist Rehberlerinin Karşılaştıkları Yönetsel Sorunlar Üzerine Bir Araştırma
|
Anatolia/ Turizm Araştırmaları Dergisi, 2006,17(1):70-86
|
KARAMUSTAFA, Kurtuluş; ÇEŞMECİ, Nihat
|
|
31145
|
Okulda Çalışan Psikolojik Danışmanlar HIV/AIDS Hakkında Ne Tür Önleyici Çalışmalar Yapabilir?
|
İlköğretim-Online, 2008,7(1):28-40
|
ZEREN, Ş. Gonca; ERGENE, Tuncay
|
|
31143
|
Takısız ad tamlaması tartışması ve tür - öbek ilişkisi
|
Turkish Studies, 2011,6(1):1487-1501
|
KERİMOĞLU, Caner
|
|
31138
|
Gölgelenmiş özgürlük: On Dokuzuncu yüzyıl liberalizmlerine bir bakış
|
Liberty under Gloom: A study of 19th-century liberalisms
|
Praksis, 2010,(23):9-37
|
USLU, Ateş
|
31135
|
Hilmi Ziya Ülken'in bilinmeyen iki öz geçmiş metni
|
Hilmi Ziya Ulken's two unknown autobiographical texts
|
Kutadgubilig: Felsefe Bilim Araştırmaları Dergisi, 2010,(18):195-213
|
ANAY, Harun
|
31131
|
Tanzimat yazarlarına göre hatırat türü
|
The genre of memoir according to Tanzimat authors
|
Türklük Bilimi Araştırmaları, 2011,(29):303-317
|
ÖZTÜRK, Banu
|
31130
|
Ertuğrul Fırkateyni'nin Japonya Yolculuğuna Dair Belge
|
Tarih İncelemeleri Dergisi, 2004,19(1):93-99
|
ŞAHİN ULUSAN, Şayan
|
|
31129
|
Tanzimat yazarlarına göre hatırat türü
|
Türklük Bilimi Araştırmaları, 2011,(29):303-317
|
ÖZTÜRK, Banu
|
|
31127
|
"Unuttuklarını hatırla!" şerh ve haşiye meselesine dair birkaç not
|
Divan Disiplinlerarası Çalışmalar Dergisi, 2010,15(28):1-67
|
KARA, İsmail
|
|
31124
|
XVIII. Yüzyıl klasik Türk edebiyatı: mesneviler
|
Turkish Studies, 2011,6(1):211-234
|
KARTAL, Ahmet
|
|
31120
|
Lise 2. Sınıf Öğrencilerinin Manyetizma Kavramlarını Günlük Hayata Uygulama Becerilerinin Tespiti
|
The Determination of Second Class High Schoolstudents' Application Skills of Magnetism Concepts to the Daily Life
|
Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi, 2004,5(8):189-197
|
AVCI ERDURAN, Dilek; YAĞBASAN, Rahmi
|
31119
|
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin boş zaman değerlendirme alışkanlıklarının günlük problem çözme becerilerine etkisinin incelenmesi
|
Examining the impact of primary education 8th graders' habits of utilising spare time upon problem solving skills
|
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2009,6(12):235-257
|
ÖZER, Bayram; GELEN, İsmail; ÖCAL, Sabahat
|
31118
|
Öğrencilerin Kimya Günlük Yaşamdaki Uygulamalarına Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Çalışma
|
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2005,2(29):94-103
|
ŞENOCAK, Erdal; SÖZBİLİR, Mustafa
|
Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Kimya Eğitimi Anabilim Dalı, Erzurum, Türkiye; Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Kimya Eğitimi Anabilim Dalı, Erzurum, Türkiye
|
31117
|
İlköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin fen bilgisi biyoloji konularını günlük yaşamla ilişkilendirme düzeylerinin başarıya etkisi
|
Effect of elemantary school sixth grade students' levels of connecting biological knowledge with everday life on their achievement
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2009,17(2):525-530
|
GÖÇMENÇELEBİ İLKÖRÜCÜ, Şirin; ÖZKAN, Muhlis
|
31116
|
Günlük Yaşamda İnternet ve Medya İlişkileri
|
The Internet and Media Relations in Everyday Life
|
Selçuk İletişim, 2006,4(2):86-96
|
YÜZER, T. Volkan
|
31115
|
Örnek, F., (2008). Örnek Aktivitelerle Fizik ve Günlük Yaşam. Ankara: PegemA Yayıncılık.
|
İlköğretim-Online, 2009,8(1):1-1
|
ÖZSOY, Sibel
|
Aksaray Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Aksaray, Türkiye
|
31111
|
Orta ve ileri düzeyde zihin yetersizliği olan yetişkinlere videoyla model olma kullanılarak günlük yaşam becerilerinin öğretilmesi
|
Teaching the daily living skills to adults with moderate and severe intellectual disabilities using video modeling
|
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010,10(3):143-156
|
ÖNCÜL, Nuray; ÖZKAN, YÜCESOY Şerife
|
31110
|
Öğrencilerin Bazı Kimyasal Kavramları Günlük Hayatta Kullanma Becerilerinin Tespiti
|
To Determine the Skill of the Students to Use of Some Chemical Concepts in Daily life
|
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2002,10(2):287-290
|
KARAGÖLGE, ZAFER; CEYHUN, İlhami
|
31108
|
İşçinin günlük çalışmasının 11 saati, gece çalışma süresinin 7,5 saati aşması fazla çalışma mıdır?
|
Mali Çözüm, 2010,(102):279-288
|
GÜNER, Erol
|
-
|
31107
|
Kimya Öğretmen Adaylarının Asit ve Baz Kavramlarıyla İlgili Bilgilerini Günlük Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri
|
Chemistry Student Teachers' Levels of Linking Their Knowledge With Daily Life About Acid and Base Concepts
|
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 2003,11(2):317-324
|
ÖZMEN, Haluk
|
31105
|
Zihinsel yetersizlikten etkilenmiş öğrencilere günlük yaşam becerilerinin kazandırılmasında sabit bekleme süreli ve ipucunun sistematik olarak geri çekilmesi işlem süreci ile yapılan öğretimin etkililik ve verimliliklerinin karşılaştırılması
|
Comparison of effectiveness and efficiency of constant-time delay and most to least prompts in teaching of daily living skills for children with mental retardation
|
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2010,8(1):227-261
|
AYKUT, Çığıl; VAROl, Nihal
|
31101
|
Coğrafya Derslerinde Edinilen Bilgilerin Günlük Hayatta Kullanılma Durumları
|
Application of the Knowledge Acquired in Geography Lessons in Daily Life
|
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi, 2009,17(1):229-240
|
TOMAL, Necati
|
31100
|
Bizans Dönemi Günlük Kullanım Kaplarına Ait Yayınlar ve Değerlendirme Yöntemleri
|
Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 2004,21(2):209-228
|
TÜRKER ÇAYLAK, Ayşe
|
|